• M C

Vilket är värst? Om jackor...

Vilket av dem tycker du är den mest förkastliga handlingen? Vilken av dem skulle du aldrig göra?
    Tänk även att båda föräldrarna inte har det så fett egentligen, jackan är fin och betalad för egna pengar av den ena mamman och den andra mamman har tillräckligt för att köpa en ny jacka. (det framgår inte om det fanns pengar vid tillfället)
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket är värst? Om jackor...
  • 071001

Jag är lite förvirrad, fattar inte riktigt frågorna. Vad är grunden till dem? Men röstar på "slita av barnet jackan" för det verkar så otrevligt.

• M C
    071001 skrev 2010-02-23 11:47:50 följande:
    Jag är lite förvirrad, fattar inte riktigt frågorna. Vad är grunden till dem? Men röstar på "slita av barnet jackan" för det verkar så otrevligt.
    Det är bra så, det räcker. Men det finns en tråd som handlar om detta i känsliga.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Mariohn

A. Man sliter aldrig av ett barn kläder. Oavsett vart man befinner sig. 

• lenasss

Inget av det. Tråden du syftar på har redan fåt sin ekande majoritet, eller hur?

• hadeel

ojj råkade klicka på sno jackan från vinden :/ menar såklart slita av jackan på barnet!!

• M C
    hadeel skrev 2010-02-23 11:51:53 följande:
    ojj råkade klicka på sno jackan från vinden :/ menar såklart slita av jackan på barnet!!
    Det gör inget, huvudsaken är att de flesta klickar rätt...
  • M C
    lenasss skrev 2010-02-23 11:51:45 följande:
    Inget av det. Tråden du syftar på har redan fåt sin ekande majoritet, eller hur?
    Tyvärr finns bara a eller b. Det är klockrent antingen eller, man kan inte välja ingetdera.
  • Lurpa

sliter man av jackan av barnet är det ju barnet som blir drabbat inte mamman som tog jackan.

• 071001

Oh, my God, hittade tråden ts. Nu är jag inte i samma sits som ts, men det var det sjukaste jag läst på länge. Hon tog ungens jacka!!! Snacka om bitterftta.

• M C
    071001 skrev 2010-02-23 11:59:56 följande:
    Oh, my God, hittade tråden ts. Nu är jag inte i samma sits som ts, men det var det sjukaste jag läst på länge. Hon tog ungens jacka!!! Snacka om bitterftta.
    Yep.
    O my god är ord som passerat även min ateistiska hjärna.
Svar på tråden Vilket är värst? Om jackor...