Fästen till barnvagnsleksak
Hej!
Vet ej om detta hamnar i rätt kategori nu, men men..
Skulle vilja köpa en sån vagnleksak som man spänner tvärs över.
Har sett att dom har som en trekant i ändarna, men i vad fäster man dom? Nån som vet?
Hej!
Vet ej om detta hamnar i rätt kategori nu, men men..
Skulle vilja köpa en sån vagnleksak som man spänner tvärs över.
Har sett att dom har som en trekant i ändarna, men i vad fäster man dom? Nån som vet?
Du fäster dom i sufletten på barnvagnen...
Vet nån vart det finns att köpa lösa såna? Jag ska göra en egen vagnsleksak..
Jo, så långt är jag med..-att den ska fästas i suffletten. Men VAR?
Du kan köpa vita spännen i en barnvagnsaffär som du själv kan trä på en egengjord leksak. Tror det är "rätt start" som är märket men hör med dem. Spännena passar alla vagnar på sidorna.
P.s de ser ut som trianglar med en liten öppning i. D.s
Japp, Rätt Start har stora vita plasttrianglar att sätta fast i sufletten. Jag tycker iofs att de är klumpiga att ha på hela tiden, fungerar bäst för att spänna fast filtar osv och inte leksaker.
Återigen.. i vad fäster man dessa. NÅN..?
mind, det har ju skrivits innan, sufletten! Eftersom att det är en liten glipa i trekanten så trycker man in tyget etc på sufletten in i trekanten. Du kommer fatta när du ser hållarna...
Ja det är Rätt start som har dom, jag hittade dom på Barnens Hus, 2 st för 35 kr...
precis som Snysop skriver...man "trycker" fast dom i bågen som är sufletten.. (hoppas du förstår vad jag menar... )
Jag har köpt en låda från Bellino men olikformade och olikfärgade grejer som man också kan använda att färsta saker i barnvagn och liknande. Fick 18st för 25 kr på BR. Tänkte ha dem till mitt egengjorda babygym!
Aha.. Där ramlade kronan er... *känner sig trög..*
ner, inte er
mind,
hihi på sufletten sätter du fast de