• Anonym (nyfiken)

    Någon med erfarenhet av We-Vibe?

    Undrar om det finns någon som har provat en g-punkt&klitoris vibrator som heter we-vibe? Tanken med den är att man ska ha den inne samtidigt som man har sex.


    Försökte hitta någon länk men hittade bara denna:


  • Svar på tråden Någon med erfarenhet av We-Vibe?
  • Anonym (Wibe)

    Vill också veta, sugen på att skaffa en. Men dom var ganska dyra. {#lang_emotions_money_mouth}

  • Anonym (Linda)

    mmmm, såg härlig ut..... tittade på klippet du länkade till.


    Håller med föregående inlägg, skulle också vilja höra lite mysiga detaljer för den var
    ganska dyr, men det kan det kanske vara värt...... {#lang_emotions_dreamer}
    ca 1195 kr.
  • Fridalusen

    Jag vet att den gamla bara hade två, rätt tråkiga lägen, men att We-Vibe II som nu har kommit har typ 10 lägen eller så. Gå in i en trevlig butik och be att få klämma och känna. I butiken där jag jobbade hade den samma pris som sin föregångare.

  • The Little One

    Hej jag kan säga att den är grym!!! jag köpte min för 995:- inklusive frakt

  • Anonym (nyfiken)
    The Little One skrev 2010-02-23 21:44:47 följande:
    Hej jag kan säga att den är grym!!! jag köpte min för 995:- inklusive frakt
    Antar att du har en sådan? Hur känns den?Liksom känns det på något sätt obehagligt i musen eller bara skönt? Min man är ganska stor o grov så jag bara funderar på om jag kommer att få plats med både och... eller den kanske är så pass liten..?? Får du kraftigare orgasmer med den än utan? Fontänorgasmer kanske t.o.m?
    Kosta vad det kosta vill känner jag, jag bara MÅSTE ha en sån
  • The Little One

    Hej den är kanon även om han är stor för det är min med...den är smalare på mitten så det är helt ok.
    Jag köpte den på ett ställe och fick 10% på nästa köp.....du kan få den rabatten om du vill....skicka ett mail så fixar jag det :)

  • The Little One

    Jag har aldrig upplevt nåt liknande den är bara sååå grym...orgasmerna är grymma för oss båda :)

  • Anonym (nyfiken)

    Nu har jag beställt!!! Den borde komma imorgon eller på måndag... Synd bara att man måste ladda den i 24 timmar...

  • Anonym (nyfiken)

    Vi har bara använt den en gång o sen åkte den längst ner i byrålådan.. Den skavde o gjorde ont på både mig o mannen! Vet inte om vi gjorde fel, men den satt liksom snett hela tiden o flyttade på sig. Dessutom så är min man så välutrustad så jag kände mig helt obehagligt fullproppad där nere... 


    Men vi ska nog göra ett försök till snart... 
    Men som sagt, inget vidare än så länge!!
    Ni med erfarenhet, var det skönt direkt eller fick ni vänja er vid det lite??
Svar på tråden Någon med erfarenhet av We-Vibe?