• Anonym (69)

Tjejer: Hur kommer ni under samlag?

Jag undrar vilken ställning, knep och sånt ni tjejer använder för att komma när ni har sex med en kille. Jag kommer bara ibland men då med hjälp av fingararna. Skulle vilja ha bättre tipps på hur jag kan komma utan att använda fingararna när jag har sex med min sambo.

• Svar på tråden Tjejer: Hur kommer ni under samlag?
  • UPC
    Anonym (69) skrev 2010-02-23 20:39:12 följande:
    Jag undrar vilken ställning, knep och sånt ni tjejer använder för att komma när ni har sex med en kille. Jag kommer bara ibland men då med hjälp av fingararna. Skulle vilja ha bättre tipps på hur jag kan komma utan att använda fingararna när jag har sex med min sambo.
    Alla fungerar vi ju olika!
    Men Vissa behöver fingara, slicka, bara komma av samlaget osv.
    Du får prova dig fram!
  • silhuett

Knep.. hmm.. Att försöka komma åt att gnugga underlivet mot honom medan man har sex. Fingrar om man rider.
    Fast bäst är ju helt enkelt bara att vara riktigt, riktigt kåt innan man börjar ha sex. Se till att man har ett lååångt förspel innan man börjar röra vid underlivet.
    T.ex. om man ligger i soffan och kollar på film tillsammans, så kan ju han ligga och smeka/pilla på brösten en lång stund innan man väl sätter igång

• Älskarlivet

Via oralsex.....

Eller möjligtvis när jag ligger överst...men det gör vi aldrig längre så vid oralsex.

• Anonym (J)

Börja med att träna upp dina "orgasm-muskler" det gör det lättare att komma vaginalt (knipa alltså, andas in samtidigt som du kniper i 6sek, andas ut...och tryck utåt...upprepa så ofta du kan)

Sen är det väl bara att exprementera, det är ju ganska induviduellt så rena tips är svårt. Börja med att själv vinkla ditt underliv i olika positioner medans ni kör samma ställning (svanka-inte svanka-skjut fram venusberget tex) då känner du vart du är mest känslig. (Jag kunde inte få vaginala orgasmer förän jag slutade svanka hela tiden, tyvärr har väl vi tjejjer fått lära oss att man "ska göra så" för det ser bättre ut)

Testa också att variera andningen, djupt-sakta-fort-ytligt. Stöna-var tyst.
    Slappna av och spänn bålmusklerna, spända bålmuskler ger starkare orgasmkänsla.

Ja, och sen ska man ju vara ostressad också... en hel vetenskap det vill säga
    men när man väl kommit på hur man funkar så går det lätt!

• Lilly Ängla Mio Nore

För mig funkar det super med omvänd missionär. Alltså där är jag överst.
    Där gnuggas klitoris lite mot mannen, jag kan bestämma takten och det är fantastiskt skönt!

• Anonym (inte)

kommer aldrig vid sex

• redneck girl

att rida är så skönt...man gnuggar ju sin mus mot sin partner...eller att bli tagen bakifrån...backa emot ordentligt...mums säger jag bara;) de som behöver pilla gör det samtidigt..inte alls nått konstigt med det.huvudsaken det är skönt för båda.
    alla knep är ju bra...utom de dåliga;)

• Anonym

Kan ibland komma när jag sitter ovanpå men det vanligaste är att jag tar på mig själv under samlaget för att komma.

• UPC
    Anonym skrev 2010-02-24 17:34:42 följande:
    Kan ibland komma när jag sitter ovanpå men det vanligaste är att jag tar på mig själv under samlaget för att komma.
    Ett tips gör det ihop med honom... :) hans hand längst inne mot kroppen och din utanpå hans
Svar på tråden Tjejer: Hur kommer ni under samlag?