• mysungarna

cypern i slutet på mars?? Någon som varit??

Sitter & har bokat en resa till cypern över påskhelgen, men funderar nu på hur det är där då ? Någon som varit eller hört något? Givetvis är säkert kanarieöarna varme då men där har vi varit och cypern verkar så fint.

Vore jätte glad för lite svar, så man vet att man vågar betala resan nu {#lang_emotions_wink}

• Svar på tråden cypern i slutet på mars?? Någon som varit??
  • Samsonia

Jag var i Agia Napa sista veckan i mars 2001. Vi hade kanonväder hela veckan. 25 grader varmt varje dag. En snabb regnskur kom när vi satt i bussen påväg till flyget när vi skulle hem annars var det som sagt kanonväder. I havet var det dock iskallt så det var poolbad som gällde... Det stora minuset med att åka då var att i stort sett ALLT var stängt. Det var verkligen lågsäsong. Men det beror ju på vad man ska göra. Bor man på ett fint hotell med all inklusive och tänker tillbringa den mesta tiden där spelar det säkert ingen roll... Men det var ju 9 år sedan jag var där så det kanske inte är så nu...

• Trollius

jag va dit förra året i Maj och då hade värmen precis börjat komma som jag fattade det. Blåste som fasiken då vi kom dit, men sen blev det bara bättre dag för dag.

Men det går ju att kolla vädret på www.yr.no
Svar på tråden cypern i slutet på mars?? Någon som varit??