• Du är allt

Det ilar i livmodertappen... Känner ni igen detta?

Hej!

Är i v.39 nu och känner att det ilar i livmodertappen. Är det någon som känner igen detta? Dessutom så känns det som att bäckenet eller blygdbenet ska gå av... Gör så ont och det trycker på som bara den. Kan det vara en förlossning som närmar sig eller är det bara önsketänkande?

♥ Isabelle 070616♥
  • Svar på tråden Det ilar i livmodertappen... Känner ni igen detta?
  • annah75

så har jag haft i slutet på båda min grav...ilande och som värst nästan som en kniv rakt upp...{#lang_emotions_surprised}  Fick höra att det va nerver som kom ikläm...

• Du är allt

Ok, ja det finns ju en hel del nerver som uppenbarligen kan komma ikläm...
    Vill ha bebis nu, så man letar ju minsta tecken... =)

♥ Isabelle 070616♥
  • Jazza

Är bebisen fixerad? Annars kan det göra ont som fan

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • MissMii

Är oxå i v. 39 och känner att det ilar emellanåt, mest på kvällarna.

Väntar en liten tös - BF 28 februari
  • MissMii

Äri v. 40 menar jag.. same same.

Väntar en liten tös - BF 28 februari
  • ladysoul77

Precis så har jag med. Asont gör det ju! BM sa att det är bebisen som trycker på nerverna därnere. Det är nog inte långt kvar då vill man tro.. Är i v.39 jag med. 

• längtafia

jag har haft så flera veckor... är nu i v 37 snart 38... det är INTE skönt alls... usch!! det ilar som knivar neråt underlivet... min lilla tjej ligger väldigt långt ner fixerad så antar att det är nerver och saker som det trycker på... känns extra då bebisen liksom bökar där inne o trycker sig neråt... känns ju som nått ska komma ut :) snart snart...

• Mandragora

Jag känner också den där hemska känslan. Det gör ont och det kommer som blixtar! Jag är på BF+2 och har känt det länge. Bäbisen är fixerad sedan flera veckor. Det är mitt första barn och jag känner inga som helst tecken på att förlossningen skulle vara på gång...

shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian
  • JLS

Har också smärtsamma ilningar/stick och har nu haft det en månad ca. Hade det likadant med dottern under förra graviditeten, det gör verkligen ont ibland.

Julia 08 och bf mars 2010
  • Fruit

Så har jag med men är bara i vecka 33, skiträdd att det ska var förlossning på g! Kommer mest när jag går och i samband med sammandragningar. Magen blir hård, får en känsla i ljumskarna som liknar håll och det blixtrar i vad jag känner det som livmodertappen!

Svar på tråden Det ilar i livmodertappen... Känner ni igen detta?