• Det blåa huset

Badkläder till gravid?

Jag vill ha tips på var det går att hitta fina och prisvärda badkläder till gravida.

Har storlek 38-40 (och stora bröst). BF i juli/aug, så till sommaren behövs det rejält med plats för magen.

{#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden Badkläder till gravid?
  • nian74

Jag har använt vanlig bikini när jag varit gravid, har vikt ner bikinibyxorna så de sitter under magen.

• ebbozz

"specialbutiker" för underkläder...
    vart bor du?

• Det blåa huset
    Tack!

Jag bor längst ner i östra Skåne, långt från alla specialbutiker. Får väl klura vidare. Såg att HM och Ellos hade några baddräkter men där var inget stöd åt brösten.

Kanske jag ska prova bikinin igen, med ny överdel.
  • Bellbox

Någon som vet om H&M's baddräkt går att köpa i deras butiker??
    Känns INTE lätt att bara "beställa" den från nätet när man inte har en aning om hur den sitter över rumpan t.ex

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Fossa

Jag håller med nian74 om att en vanlig bikini funkar minst lika bra. Dessutom är det lättare att hitta en snygg bikini än en mammabaddräkt.

• ELLEoClara

Hade vanlig bikini, hipstersbyxor som satt kvar även när magen växte och sporttopps modell på överdelen för växande bröst.

• Oceansoul
    Det blåa huset skrev 2010-02-24 11:37:03 följande:
    Oceansoul: Tack, vilka bra priser de har.
    Var så lite så =)
  • DaxIgen

Hade bikini. Twilfit har bra bikinis med stora storlekar. Man kombinerar ihop modell och storlek på överdel och underdel som man själv vill.

Svar på tråden Badkläder till gravid?