• Anonym (Sulfit)

    Blir ni också kåta när ni har mens??!

    Är det bara jag, eller blir ni andra också extra heta på gröten när ni har mens?
    Känner att det brinner i kroppen på mig!

    Vad brukar ni göra åt saken?? Nyfiken - har ni sex ändå eller låter bara det gå över??

  • Svar på tråden Blir ni också kåta när ni har mens??!
  • Anonym

    Ja,herregud ja!! KÅT är bara förnamnet!! Jag onanerar och i "värsta fall" har vi sex ändå

  • Anonym (Sulfit)
    Anonym skrev 2010-02-23 23:20:24 följande:
    Ja,herregud ja!! KÅT är bara förnamnet!! Jag onanerar och i "värsta fall" har vi sex ändå
    Guuud vad skönt att jag inte är ensam om det! :D
  • Anonym (jodå)

    fick mensen idag och har nu ett onanibehov jag överväga att tillfredsställa. vart sugen på en äggplanta efter att ha tittat i en annan tråd!!! X-D

  • Tom Araya

    Att tjejer blir kåta under mensen har jag aldrig varit med om men så har jag inte varit med väldens alla heller. Däremot en stor lust precis före...

  • LyckligtSlut

    Har sex naturligtvis. Jag har inga blodsjukdomar.

  • Kärleksknop

    Ja jag blir väldigt kåt under mens, tyvärr vill varken min man eller min älskare ha vaginalt sex då, och det är inte riktigt samma i tvåan bara...


    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • LyckligtSlut
    Kärleksknop skrev 2010-02-24 02:27:30 följande:
    Ja jag blir väldigt kåt under mens, tyvärr vill varken min man eller min älskare ha vaginalt sex då, och det är inte riktigt samma i tvåan bara...
    Taskigt av dem. Kan de inte använda händerna då? Jag hade nog letat efter en älskare till i din sits, en mens-älskare!
  • Kärleksknop
    LyckligtSlut skrev 2010-02-24 02:29:16 följande:
    Taskigt av dem. Kan de inte använda händerna då? Jag hade nog letat efter en älskare till i din sits, en mens-älskare!
    De verkar vilja undvika allt som har med musen att gör under den tiden Och det är liksom G-punkten som behöver en rejäl omgång då.

    Haha, jag undrar om de vill dela mig med en tredje karl
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Nerdygirl

    Japp, blir kåt som bara den när jag har mens... lyckligtvis har inte min karl nåt emot sex då heller, så vi kör på! {#lang_emotions_laughing}

  • LyckligtSlut
    Kärleksknop skrev 2010-02-24 02:32:07 följande:
    De verkar vilja undvika allt som har med musen att gör under den tiden Och det är liksom G-punkten som behöver en rejäl omgång då. Haha, jag undrar om de vill dela mig med en tredje karl
    Tycker du borde lägga fram ett förslag om de nu vägrar dig njutning sådär fem dagar i månaden. Låter ju väldigt tråkigt.
  • Anonym (bv)

    Ja, det blir jag. Bra nog tycker min kille det är helt naturligt med mens och har inga problem med det, en gång ville han slicka mig men där går min gräns...
    Har inte så kraftiga blödningar så det brukar gå finfint med sex.

  • Anonym (snuskfia)

    Absolut! Igår orkade inte sambon så jag tog min leksak och stängde in mig i sovrummet. man har ju fler hål

  • Anonym (Mannen)

    Vi brukar ha sex när tjejen har mens.
    Ibland kör vi rape play.
    Jag tar henne med (milt)våld och trycker ner henne och bara tar för mig.
    När hon kvider som mest brukar jag tänka mig att jag gjort henne illa i musen/tagit hennes oskuld och det är därför hon blöder.
    Funkar för mig för att komma över olustkänslorna av mensblodet.

    Till saken hör att vi oftast har vaniljsex och ingen av oss skulle drömma om att skada eller såra den andre.
    Inte heller vill jag våldta någon annan, aldrig i livet.

    Det är en mental sexlek som roar mig. Eftersom hon är extra kåt under mensen så gynnar det oss båda.

  • Anonym (**)

    ABSOLUT! Fick mens igår, tyvärr.. Och det förklarar ju varför jag varit extra sugen de senaste dagarna dessutom. Haft svårt att somna för jag ligger och har snuskiga fantasier om älsklingen som ligger brevid och sover.. Tyvärr är han inte särskilt sexsugen överhuvuvdtaget.. så att föreslå sex när jag dessutom har mens, finns inte i min värld. Om jag inte vill känna mej avvisad vill säga.. Fan att han ska va så jävla snygg. Förklarade det för honom en gång med jämförelsen att han skulle ha sin absoluta drömbil stående i garaget, men han får inte röra vid den, och ännu mindre köra den. Bara ha den. Frustrerande... Han förstod faktiskt vad jag menade.. men eftersom han inte är i psykiskt bra balans, så känner han sällan för sex. =(

  • annca

    Tvärtom... Känner mig så jävla ofräsch, uppblåst och som om jag vill gömma mig för välden, och underlivet vill jag bara byta ut :/ Vill helst inte ens röra mig själv alls där nere, men man måste ju, liksom...

    Strax innan, däremot!


    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Anonym (Hur)

    Hur kommer det sig är det inte svårt för era killar att ställa upp då?

  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Mannen) skrev 2010-02-24 09:07:07 följande:

    Vi brukar ha sex när tjejen har mens.

    Ibland kör vi rape play.

    Jag tar henne med (milt)våld och trycker ner henne och bara tar för mig.

    När hon kvider som mest brukar jag tänka mig att jag gjort henne illa i musen/tagit hennes oskuld och det är därför hon blöder.

    Funkar för mig för att komma över olustkänslorna av mensblodet.

    Till saken hör att vi oftast har vaniljsex och ingen av oss skulle drömma om att skada eller såra den andre.

    Inte heller vill jag våldta någon annan, aldrig i livet.

    Det är en mental sexlek som roar mig. Eftersom hon är extra kåt under mensen så gynnar det oss båda.


    Jäklar! Det där lät spännande:)
Svar på tråden Blir ni också kåta när ni har mens??!