• Anonym (tjejen)

Smärta i ljumskar och nedre delen av magen efter att jag onanerat

Onanerar i liggande ställning och när jag sen ställer mig upp efteråt känner jag smärta i ljumskar och nedre delen av magen. Ställer jag mig upp fort så gör det otroligt ont och om jag reser mig lite försiktigare gör det mindre ont.
    Smärtan försvinner efter några minuter sen.
    Någon som vet vad det kan vara? Borde väl inte vara någon fara, eller?

• Svar på tråden Smärta i ljumskar och nedre delen av magen efter att jag onanerat
  • satakatse

kramp efter orgasm???

***Jag vill lära mig samiska, kanske du kan knackig samiska? Du får frächa upp språkkunskaperna och jag lär mig samtidigt!!****
  • Anonym (tjejen)

Men efter varje gång och bara nu under graviditeten?
    Oj, glömde visst att nämna att jag är gravid i v 20 och har aldrig känt av detta innan. Det har kommit de senaste veckor.

• satakatse
    Anonym (tjejen) skrev 2010-02-24 00:33:40 följande:
    Men efter varje gång och bara nu under graviditeten? Oj, glömde visst att nämna att jag är gravid i v 20 och har aldrig känt av detta innan. Det har kommit de senaste veckor.
    då tror jag det är kramp, vet ju inte säkert men jag skulle tro det om mig i alla fall... att livmodern spänner sig...
    ***Jag vill lära mig samiska, kanske du kan knackig samiska? Du får frächa upp språkkunskaperna och jag lär mig samtidigt!!****
  • Rosa socka

Det är en sammandragning!
    Orgasm är ju sammandragningar i underlivet och livmodern så det är det det är,
    om du tittar på magen så ser du hur det ser ut
    Ganska häftigt faktiskt!
    Jag brukade ligga kvar tills det hade släppt, då känns  det inte obehagligt längre + att det är så coolt att titta och känna med handen ecakt hur livmodern är

• Anonym (tjejen)

Så det borde inte vara någon fara då? Hade inte nojat mig om jag inte vart gravid.

• satakatse
    Anonym (tjejen) skrev 2010-02-24 23:26:52 följande:
    Så det borde inte vara någon fara då? Hade inte nojat mig om jag inte vart gravid.
    Sex är normalt, och om grav är normal så är det ingen fara.. och om grav är problematisk så skulle du veta, inte behöva oroa dig.. så jaa, är ingen barnmorska eller något sånt, men har en problematisk grav efter mig och då vet man att man har problem med grav och läkare förbjuder en att göra "sånt" {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Smärta i ljumskar och nedre delen av magen efter att jag onanerat