• pusselbitar

Erfarenheter av oazen.se?

Vi tittar lite på nya soffor och har hittat en som vi är intresserade av på www.oazen.se. Mn det känns inte helt bra att köpa en soffa som man inte provsuttit eller vet något om kvaliten på. Så  nu undrar jag om det är någon här som har köpt soffa därifrån och hur era erfarenheter är?

• Svar på tråden Erfarenheter av oazen.se?
  • gottmebulle

beställde tygprov till nån soffa som hette bella(?) och vart sååå glad över ja gjorde de innan ja beställde,för de vart ett big no no ifrån vår sida. min syster har en soffa därifrån oxå och den är alldeles för mjuk,hon har fått stoppa in kuddar in i kuddarna för att fylla ut den. bara hört negativt tyvärr

• pusselbitar
    gottmebulle skrev 2010-02-25 23:37:20 följande:
    beställde tygprov till nån soffa som hette bella(?) och vart sååå glad över ja gjorde de innan ja beställde,för de vart ett big no no ifrån vår sida. min syster har en soffa därifrån oxå och den är alldeles för mjuk,hon har fått stoppa in kuddar in i kuddarna för att fylla ut den. bara hört negativt tyvärr
    Ja det lät ju mindre kul ... trist för det är (på bild) snygga soffor till ett bra pris.
  • gottmebulle

de just de,vi skulle köpa en soffa därifrån sen fick ja tygprovet o de vart nej... sen skulle vi köpt en soffa från furniterbox.se och en bekant köpte en likadan jag ville ha, såg den o sa nej.... såg på ems reklam en fin divan soffa, gick till butiken o sa nej..o plötsligt ser ja den där soffan som va så ful på hemsidan stå där o vara jäääätte snygg o hur bekväm som hellst,så vi beställde den istället. så mitt tips - se dom o provsitt innan du beställer.

• Nöjd Kund

Jag köpte en soffa där på deras webbsida  www.oazen.se och är jättenöjd med soffan och den service jag fick av dom.

Men dom har ju även en stor butik i Sundbyberg där man kan provsitta sofforna också.

Den ligger på Sturegatan 16 i Sundbyberg precis bredvid T banan.

Svar på tråden Erfarenheter av oazen.se?