• Anonym

Föröker kommain på Nordeas hemsida...men det går inte...

Skulle in och betala räkningar nu...men det kom upp ett säkerhetsmeddelande att det inte gick...

Tänkte fråga någon snäll om någon kan hjälpa mig att prova gå in på deras sida  Nordea.se och se om det fungerar för er...annars är det något konstigt med min dator*suck*

Tack på förhand...

• Svar på tråden Föröker kommain på Nordeas hemsida...men det går inte...
  • rödtopp

va nyss inne på nordeas sida!! funkade som vanligt

Mamma till Oscar-91,Wilhelm-94,Isabella-05 & Thor-08
  • Anonym

Glömde skriva att det går att komma in på själva start sidan..men inte att logga in...

• Anonym

Gjorde det... tack för dit svar till mig...hjälp då är det min dator som krånglar...

Kom upp ett säkerhets meddelande att det inte gick att gå in och orsaken kunde vara att någon försökte ta sig in i min dator...

Jag har förökt att instalera ett antivirusprogram (gratis) hela kvällen men det går inte... AVG och VISTA tror jag det var...allt bara krånglar...

Kanske min dator varnar mig nu...fy...måste få in ett virus program fort...

Någon snäll som kanske kan länka mig till en sida med bra gratis program...som fungerar...och som gärna står på svenska...

• trisha

tidigare idag gick det inte att logga in och då stod det att det var en tillfällig tekniskstörning...men nu går det för mig

• Anonym

Tack för era svar ..

• trisha

sök på spyware terminator eller avg free

• Anonym

Så här står det när jag föröker logga in...

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat

• Anonym

Gick inte att få med hela texten...men något om att någon kunde ta sig in i min dator...och att man inte skulle försöka gå in på sidan...eller något sånt...

Provade ni att logga in?....för till inloggningen kunde jag komma men se nkom de nhär varningen... *suck*

• Anonym
    trisha skrev 2010-02-25 00:17:17 följande:
    sök på spyware terminator eller avg free
    Jag försökte instalera avg free men det gick inte...bara krånglade...
  • Anonym

Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat.    

Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen har gått ut eller är inte längre giltigt.
    Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.
  • Anonym

Så stod det...

Snälla någon som kan förklara för mig... tror ni det är min dator som krånglar eller deras hemsida....

Det går att logga in sedan klicka på privat eller något sånt...sen kommer meddelandet upp...

Ja, jag är så oteknisk...och måste in på sidan så fort som möjligt...men blir rädd för min egen dator säkerhet...när jag ska instalera gratis program nu, har provat med några olika...då står det så klurigt ...så det blir bara fel och på engelska...finns så många olika verusioner ....*suuuuuuck!!! 

• Anonym

Får ringa nordea i morgon... har aldrig sett ett sånt här varningsmeddelande förut...

• Anonym

Var in på sidans support och där stod det att man kunde kontrollera om datorn var tillgänglig för deras känster eller något sånt

Då stod det att min dator saknade Java...hm...något som förstår sig på det här...

Det var 5 kryss som skulle var i bockade om något var för kryssat ...alltså inte aktiverat ..så var något som det inte skulle...alltå var Java för krysst och inte aktivertat...har ingen anig vad det är för något och varför det inte finns kvar på min dator i såfall...

Borde ställa frågan i ett annat forum , men kände att jag ville vara anonym... då det hade med banker och säkerhet att göra...

• Somnat

Här kan du kolla om du har Java. Du kan ha glömt att uppdatera och det är därför det inte fungerar (bankerna kräver ofta att man har hyffsat nya versioner).

www.java.com/sv/download/

På svenska är det också

• Anonym
    Somnat skrev 2010-02-25 11:33:08 följande:
    Här kan du kolla om du har Java. Du kan ha glömt att uppdatera och det är därför det inte fungerar (bankerna kräver ofta att man har hyffsat nya versioner). www.java.com/sv/download/På svenska är det också
    Tack för länken...har uppdaterat det nu ja.
  • Anonym

Nu ska jag gå in här och berätta för er vad det var som gjorde att allting krånglade...

En jätte liten sak...*ler*

Jo, det var kl som var fel inställd ...så de nstod på 25 mars istället för februari...hade varit in där och fipplat på datumet på någotvis...och det gjorde att Nordeas säkerhet sa i från när datumet inte stämde i min dator...

Va!!! tänk en sån liten sak krånglade till allt för mig och jag satt hela kvällen i går och fipplade...men nu måste jag in med ett virusprogram så fort som möjligt...

Och det var ju bra att jag fick Java uppdaterat iallafall...tror inte uppdateringarna har fungerat som dom ska heller när jag inte haft något virusprogram i datorn...

Är så lättad nu, trodde hela min dator höll på krascha.. *pust*

Tack så jätte mycket för era svar.

Svar på tråden Föröker kommain på Nordeas hemsida...men det går inte...