• TiLo

hur får jag bort det?????!!!!! och vad är det?????

Vet inte om jag är ensam med det här problemet. Om det beror på mig eller produkten.

Jag får alla mina tröjor förstörda av svettfläckar under armarna. Dessa går inte bort vid tvätt. Har ingen onormal svettning. Är det mitt val av deo som gör dessa fläckar? Använder rexona stick just nu, men inte alltid samma sort eller lukt, men alltid stick. Blir så less när alla tröjor blir förstörda på nån månad. -de tröjor jag köpte i somras är alla förstörda. Ibland har jag inte detta problem men har inte lyckats lista ut om det är deo eller jag. Har nyligen varit gravid. Kan det ha nån inverkan.

Nån som vet nått om det här? Har liknande erfarenhet?

• Svar på tråden hur får jag bort det?????!!!!! och vad är det?????
  • BuoBä

Det kan vara deon i kombination med tvättmedlet. Jag fick blå fläckar på en hel vittvätt en gång. 

• TiLo

tips på deon som inte ger fläckar då.

ska helt klart testa tipset på hemsidan för att få bort fläckarna. vanish fungerar inte alls

• Lallalo

Det är sticken som gör det. köp en vanlig roll on stället så går fläckarna bort.

• mimmi83

jag använder nivea pure invisible, "no white marks"...den tycker jag funkar bra.
    Det blir inte alls lika stora fläckar på kläderna.
    Tror även rexona har någon deo med "no white marks" om jag inte missminner mig helt...

• rosen76
    Lallalo skrev 2010-02-25 12:44:51 följande:
    Det är sticken som gör det. köp en vanlig roll on stället så går fläckarna bort.
    Nej, det gör det inte. Jag har använt alla möjliga roll on och får vita fläckar av vilken det än är.
Svar på tråden hur får jag bort det?????!!!!! och vad är det?????