• Love family

Jag älskar min dotter

Det här är kanske lite konstigt att skriva om men jag är så sjukt stolt över min dotter. Att man kan älska någon så mycket. Kärlek till sina barn övervinner allt.Jag njuter varje sekund med min dotter. Längtar hela dagen att få sluta så jag kan hämta min dotter på förskolan. Jag är en må bra mamma :)

• Svar på tråden Jag älskar min dotter
  • Flickan och kråkan

Nej, det är svårt att förstå.....att man kan älska så mycket. Har två pojkar (en på 2 år och en på 10 månader) som är hemma med mig. De är en gåva....och att ha möjligheten att vara hemma med dem, se dem utvecklas, se dem tillsammans.....bara vara med dem är bara ren och skär lycka......även om allt definitivt inte är rosenrött och skimrande.....men det är ju också en del av lyckan på något vis

• Love family

Du har så rätt. Man får ta en och annan intrig men kärleken till barnet är så starkt.
    Min dotter blev överlycklig för att jag köpt en ny tandborste och hon sa tack mamma och kramade mig. Dom små liven, ldom är goa dom.

• Lillis 09

Ja kärleken till sitt barn är obeskrivlig{#lang_emotions_heart}
    Man vill vara där hela tiden, finnas där dygnet runt, kramas, pussas och pyssla om.
    Det är en helt underbar känsla att få vara förälder över världen vackraste. Som ju alla tycker om sina barn. Det är det absolut bästa man har.

• Jess87

Håller med! Kan bara ligga och se på henne när hon sover! Ett underbart litet liv, som man verkligen skulle göra allt för!! Förstår inte hur man kan skita i sina egna barn. Det är ju det bästa man kan få..

• ump

Kunde inte föreställa mig den kärlek jag känner för min son innan han kom. Det är underbart att vara mamma till världens härligaste unge! När han kryper upp i knät och säger: Åååå, mamma, jag älskar dig! Det finns inga bättre stunder i livet!

• Annie44

Tänkte på det häromdan att jag älskar ALLT hos mina barn. Känner ingen såndär irritation som jag kan känna mot min man. Hans vanor och olater. Barnen de är bara söta. Allt det gör, luften de andas. Underbart. Och man tröttnar ju aldrig heller på dem. De är 9 och 13 nu.

• hoppashoppashoppas

Visst är det härligt!! Jag förstår dig precis jag gillar att ha barnen hemma eller nära det är ju därför man skaffat barn. Det är sååå härligt. Jag känner mig riktigt "hög" med jämna mellanrum när jag tänkerr på min livslyx, mina barn!

• Love family
    Annie44 skrev 2010-03-07 19:05:37 följande:
    Tänkte på det häromdan att jag älskar ALLT hos mina barn. Känner ingen såndär irritation som jag kan känna mot min man. Hans vanor och olater. Barnen de är bara söta. Allt det gör, luften de andas. Underbart. Och man tröttnar ju aldrig heller på dem. De är 9 och 13 nu.
    hihi...det är just det, dom små liven sprider så enormt mycket kärlek. En kärlek värt mer än allt. Nu är jag ju ensamstående och kan njuta av min dotter på HELTID...förutom dom få timmarna hon är på förskolan förstås..ingen partner som stör utan all fokus på min lilla prinsessa :)
    Bianca, mammas stolthet och kärlek här i livet
  • CillaPilla

Kan bara hålla med! Finns inget bättre än att umgås och njuta av den lille 2årige sonen vi har.
    Igår sa han dessutom att han älskade mig för första gången. Gissa om jag blev stolt som en tupp!!??!!
    Lyckan är gjord!

• Neta80

Ja känslan går inte att beskriva. Skulle göra vadsomhelst för min son! Saknar honom hela tiden när jag inte är med honom och berättar ofta för andra om han har gjort något speciellt. Men jag tycker att man ska få skryta om sina barn=)

• Love family
    CillaPilla skrev 2010-04-02 22:05:08 följande:
    Kan bara hålla med! Finns inget bättre än att umgås och njuta av den lille 2årige sonen vi har.Igår sa han dessutom att han älskade mig för första gången. Gissa om jag blev stolt som en tupp!!??!!Lyckan är gjord!
    Jag kom så väl ihåg när min dotter sa det första gången...det känns som man svävar på små rosa moln...Nu blir hon snart 4 år och säger det varje dag liksom jag till henne.
    Att dom tre starka orden kan komma ur en 2 årings mun är helt otroligt...ler när jag läser det du skriver..
  • Love family
    Neta80 skrev 2010-04-21 07:18:05 följande:
    Ja känslan går inte att beskriva. Skulle göra vadsomhelst för min son! Saknar honom hela tiden när jag inte är med honom och berättar ofta för andra om han har gjort något speciellt. Men jag tycker att man ska få skryta om sina barn=)
    klart man ska skryta...;)
  • Mammatilltvåprinsar

Känner precis så för mina underbara söner. Älskar varje minut med dem och vill aldrig vara ifrån dem. Så jag förstår hur du menar TS:)

• Love family
    Mammatillwilliam skrev 2010-05-26 09:25:04 följande:
    Känner precis så för mina underbara söner. Älskar varje minut med dem och vill aldrig vara ifrån dem. Så jag förstår hur du menar TS:)
    så vackert, så underbart. :)
  • Love family

Det är skönt med såna här trådar. ibland kan jag undra om andra verkligen kan älska sitt/sina barn så mycket som jag gör med mina...haha visst är det dumt. såklart att att andra kan det. :)
    Att få gåvan att bli förälder är det häftigaste som finns..

Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
  • Flickmamma
    Annie44 skrev 2010-03-07 19:05:37 följande:
    joho, tröttna kommer du att göra när den riktiga tonåren kommer igång. Håll i något för det går undan!! Vår tonåring blir 17 i höst och jag ser inte ens luften hon andas......................men visst de är gulliga när de sover.......
    missförstå mig inte, älskar mina barn, gränslöst
  • Love family
    Flickmamma skrev 2010-07-08 02:35:12 följande:
    joho, tröttna kommer du att göra när den riktiga tonåren kommer igång. Håll i något för det går undan!! Vår tonåring blir 17 i höst och jag ser inte ens luften hon andas......................men visst de är gulliga när de sover.......
    Ja, jag är väl lite rädd för den perioden:) så jag får ta tips ifrån dig. Nu när jag mist min son så är rädslan där hela tiden. står mellan livet och döden...älskar dom gränslöst. Men jag har blivit mer rädd nu att jag ska förlora min dotter med. Jag kunde inte tro att det fanns så mycket kärlek så att det räckte till 2 barn när jag bara hade ett. DEt var jag rädd för. Men oj, det infann sig direkt...så dagarna svävar mellan sorg och glädje....glädje över att ha min dotter och sorg att min friska vackra son inte fick stanna hos oss...
    Mamma till en dotter på jorden och en son i himlen 4 maj lämnade du oss..Vi har upplevt dig och kan aldrig förlora dig
Svar på tråden Jag älskar min dotter