• Anonym (HM)

kondom/utan kondom Sex??

detta låter kanske helt tokigt men jag måste fråga bara, om man har sex med kondom och sen tar han av sig kondomen för att INTE spruta i mig utan utanpå ex på min mage, hur stor är då chansen att jag blir gravid??liten eller stor chans då vi försökt ett tag utan skydd och inte alls blivit gravida, nu vill vi vänta ett tag så vi kör med kondom, men min sambo tycker inte om kondomen han säger att det inte är samma känsla

• Svar på tråden kondom/utan kondom Sex??
  • Rödaskor

Om han har på sig kondomen hela tiden han är inne i dig så blir du inte gravid så länge kondomen inte går sönder.

kör ni med avbrutet utan kondom så ökar risken att bli gravid, tror det är 20-30% chans då

• Anonym (HM)
    Rödaskor skrev 2010-02-25 14:25:26 följande:
    Om han har på sig kondomen hela tiden han är inne i dig så blir du inte gravid så länge kondomen inte går sönder.kör ni med avbrutet utan kondom så ökar risken att bli gravid, tror det är 20-30% chans då
    han brukar ta av sig kondomen när jag har kommit så han får en skönare känsla säger han, sen kommer han på min mage/rygg e t c
  • Mom2006

Om han tar av kondomen och stoppar in den igen utan och kör tills han kommer och drar ut den så kör ni avbrutet samlag. Det kvittar om han har kondom första.

• Anonym (HM)
    Mom2006 skrev 2010-02-25 14:39:25 följande:
    Om han tar av kondomen och stoppar in den igen utan och kör tills han kommer och drar ut den så kör ni avbrutet samlag. Det kvittar om han har kondom första.
    ok bara undrade eftersom vi har försökt bli gravida i över ett år utan att det tagit sig så känns det inte som att det är så stor risk att köra avbrutet heller.
  • eva95

Jag tycker känslan blir bättre utan kondom även för mig som tjej. Skippa kondomen helt och med avbrutet det funkar bra för oss.

Svar på tråden kondom/utan kondom Sex??