Att adoptera
Hej!
Är det fler än jag som inte fått senaste numret av "Att Adoptera" (från AC)?
Den här tiden är man lite nojig att medlemsavgiften inte kommit fram ordentligt.... .
Hej!
Är det fler än jag som inte fått senaste numret av "Att Adoptera" (från AC)?
Den här tiden är man lite nojig att medlemsavgiften inte kommit fram ordentligt.... .
Vi fick vår i förrgår.
Vi fick vår i måndags.
Jag har också fått min. Håller med om att man är nojjig att något skulle vara fel med betalningen men är nästan säker på att man får en påminnelse. Men lita inte på mig (tänk om jag skulle lura någon - hu) Kanske någon annan vet säkert?
Vi fick vår igår, så jag hoppas att det är posten som är "sega"
Ingen mer än jag som inte fått den??
Vi har fått tidningen trots att vi valt att inte betala in sökandeavgiften (eller medlemsavgiften) något mer. Tror alltså inte att man kan dra slutsatsen att betalningen inte gått fram om man inte fått tidningen. Tidningen distribueras nog innan det allra sista datumet för inbetalning av avgiften.
Tänk på alla snöoväder och dåliga vägar för posten... Den kommer säkert vilken dag som helst!
Jag har fått den. Numera är jag bara medlem och inte sökande, känns lite konstigt, men samtidigt är det kul att hållla kontakt med vad som händer i adoptionssvängen. Blir alltid så glad när jag får tidningen.
Jo man får en påminnelse, jag har frågat det på AC vid ett tillfälle.