• Anonym

VÄNGE utanför Uppsala

Vi funderar på att flytta till Vänge (utanför Uppsala). Vad vet du om Vänge? Har du bott där? Känner du någon som har bott där? Är det en trevlig ort att bo i om man har barn? Hur fungerar skolan i Vänge?

• Svar på tråden VÄNGE utanför Uppsala
  • Joje

Jag har bott där, är uppvuxen där och flyttade när jag var 20!! Jag trivdes bra där, bra ställe för barnfamiljer. Nu vet jag inte så mycket om förskolan och skolan. Gick inte på förskolan (gick hos dagmamma), men trivdes mycket bra i skolan, den är ju helt omgjord sen jag gick där, nya lokaler! Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka dit, men min man vill inte det

♥ Mamma till ♂ 17 april 2007 & ♀ 12 juli 2008 ♥
  • Anonym
    Joje skrev 2010-04-12 20:46:54 följande:
    Jag har bott där, är uppvuxen där och flyttade när jag var 20!! Jag trivdes bra där, bra ställe för barnfamiljer. Nu vet jag inte så mycket om förskolan och skolan. Gick inte på förskolan (gick hos dagmamma), men trivdes mycket bra i skolan, den är ju helt omgjord sen jag gick där, nya lokaler! Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka dit, men min man vill inte det
    Okej, tack för ditt svar!
  • Iwona b

Jag bor i Vänge sedan 6 år tillbaka. och trivs jätte bra. Hur har det gått för er har ni flyttat hit? Trivs ni isf?
    Jag har 4 barn i olika åldrar och har trivts jätte bra med skolan och dagiset. Naturen och trevliga folket :)

Svar på tråden VÄNGE utanför Uppsala