Schampo balsam som luktar underbaer gott ??
Vill ha ett schampo och balsam som får håret att lukta underbrt gott efter att man sköljt ut det.. Helst ett som luktar cocos eller chocklad kanske.. Ge mig tips :)
Vill ha ett schampo och balsam som får håret att lukta underbrt gott efter att man sköljt ut det.. Helst ett som luktar cocos eller chocklad kanske.. Ge mig tips :)
Jag använder Tigi oatmeal & honey.
Håret doftar gott, sött och mycket i flera dagar efteråt men det blir ingen stickande doft som vissa blommiga shampon kan göra.
det är dessutom ett fantastisk set för skadat och torrt hår.
puffar :)
jag gillar loreal absolute repair serien e skit bra och den luktar gott... :)
ngn som vet hur redken all soft serien luktar? TÄnkte beställa :)
Det här schampot har jag och det luktar underbart gott av kokos! Bra är det också...
www.lyko.se/
Nähä, länken funkade inte tyvärr! Men det är det här schampot, som finns på www.lyko.se :
Lanza Hair Repair Protein Plus Scahmpoo
Har testat många dyra märkesshampoon, men ett av det som luktar goast går att köpa på Rusta, Netto, Ge-kås och heter Naturelle.
Finns i massa goa dofter som cocos, lingon, honung, smultron, rödklöver.
http://www.rusta.se/schampo_naturelle_smultron_300_p85101645.html
Sen finns det ett schampo som heter Faith in nature - Coklad. Vet dock inte
hur det doftar. Jag skulle nog inte vilja gå runt och lukta choklad.. :p
www.mynewsdesk.com/se/pressroom/friggs_ab/pressrelease/view/just-glow-aer-en-ny-haarvaardsserie-med-doften-i-fokus-314531
De flesta av de luktar supergott. Jag har de lila flaskor, doften sitter i läänge.
Jag fynda rosa flaska på Åhlens: Phc heter serien. Doftar helt ljuvligt och funkar super på mitt slitna sönderfärgade hår. Så riktigt fynd
amplify color shampo