Vilken skostorlek har era 9 - 10-månaders?
Som sagt... vilken skostorlek har era barn 9 - 10 månader?
Som sagt... vilken skostorlek har era barn 9 - 10 månader?
18-19 typ.
Ok.. Ska köpa riktiga vinterskor till min lille kille snart. Eftersom han inte går än så har jag bara haft fodrade mjukistofflor på honom i vagnen.
Be att de mäter hans fot och innermåtten på skon i skoaffären!
Min son hade strl 22 då jag köpte skor - då var han knappt 10 mån. Så det kan nog variera mkt! Du kan mäta fötter och skor i skoaffären.
Min snart 9månaders har 18.
Ok.. men då är det ju bara att mäta fötterna i skoaffären då.
Bör man köpa liiite för stora skor med tanke på att han inte kan gå ännu och att de växer ur skorna så himla snabbt?
vår son har 18-19. Jag hade köpt liite för stora skor, men nu gjorde vi som så att vi köpte ett par mysiga lammullstofflor åt honom istället eftersom han inte kan gå än.... (än mindre krypa, undrar när det kommer?)
jag har ingen aning om vad Elliot har, han har så runda fötter så jag får inte på honom några skor
Ja - har för mig att de ska vara 0,5 cm för stora - men fråga i skoaffären.
min har 20-21.. han måste jag ha skor till...så det va bara till att åka och köpa....
jag tog 1 cm förstora....för då får man i raggisar.....
han kryper nämligen och står med stöd...
fötterna växer så mycket så det är en bra idé att köpa lite förstora skor.
20-21
Oj - jag verkar ha en baby med jumbo fötter :) Måste numera även köpa strumpor på pojkavdelningen ;)
nej då...min treåring hade med jätttefötter....när han va ett halvår köpte vi skor ....21,,,suck...har idag 30 så det är inte att göra åt..