• Jenssan

Vad för jacka till cowboy-boots?

Jag har köpt as-snygga cowboy-boots å ska köpa en jacka som passar till, men noll koll på modet som jag har vet jag inte va som är snyggt till det Några tips?

• Svar på tråden Vad för jacka till cowboy-boots?
  • JoNiCa

Ja, nåt du själv gillar kanske? Om man inte gillar det man har bara för att det är "mode" så kan det ändå bli fel....har alltid det jag själv gillar.(även om det inte är mode) Men gå och titta i affärer vad som finns, oftast är det ju "modet" som följs på de flesta affärer.

• Jenssan

JA jo det är klart jag ska ha nått jag gillar! Men var bara lite nyfiken på vad ni tycker e snyggt å ha till, å eftersom jag bor ute i buschen så finns det inte så många affärer att välja på Får beställa på postorder så jag ville bara ha lite tips!

• kickerina

en snygg parkas jacka kankse å slitna jeans=)

vet ju inte va du är ute efter för jacka heller,vinter förmodlingen ? annars så,en sliten jeansjacka ?

• julmusten

En Jeansjacka, eller en palsjacka har de har!!! Jeansjackan far garna ha lite ludd pa kragen.

Annars sa skall du ha nagot du sjalv tycker ar snyggt och kanns bra!!!

• JoNiCa

TS : Hehe..okej, ja men kolla i kataloger från H&M, dem är ju ofta ganska "rätt" i tiden, och bra priser. Men jeans till och nån "skepparkavaj" (typ arméjacka/kappa) verkar ju vara ganska mycket nu! Lycka till, ska själv köpa nån ny mullig höstjacka, kanske du kan tipsa mig sen

• Jenssan

Tackar för tipen Beättar sen va de blev

Svar på tråden Vad för jacka till cowboy-boots?