• vist

Fritidsresor till Bahia Feliz med Bamseklubb

Sitter och kollar på resor med Fritidsresor till Gran Canaria och Bahia Feliz och med Bamseklubb, är det någon som har rekommendation på hotell och dyl. Är det värt att ta all inclucive eller inte, finns det mycket restauranger vid hotellanläggningarna eller? Har aldrig varit på Gran Canaria. Har tänkt resa i augusti med 2 barn, 3 och 5 år. Är Gran Canaria ett bra val och är Bamseklubben värt att välja som tillval.

Tacksam för alla tips och rekommendationer!

• Svar på tråden Fritidsresor till Bahia Feliz med Bamseklubb
  • Hanna36

Har precis varit just där på semster! Kom hem för 2 veckor sen. Vi var där med våra 3 barn, 1, 4 och 6 år gamla. Nu kommer inte att bli besvikna om ni åker dit!! Vi åkte all inclusive, satsa på det!

~ Mamma till 3 goingar ~
  • Hanna36

Glömde skriva att vi bodde på Playa Feliz. Eftersom vi hade all inclusive så hade vi även fri tillgång till hotellet bredvid, Orqidea, dvs både mat och pool 

~ Mamma till 3 goingar ~
  • Nu är jag hel
    Hanna36 skrev 2010-02-26 23:33:32 följande:
    Har precis varit just där på semster! Kom hem för 2 veckor sen. Vi var där med våra 3 barn, 1, 4 och 6 år gamla. Nu kommer inte att bli besvikna om ni åker dit!! Vi åkte all inclusive, satsa på det!
    HannaPanna: Hur var vädret där??? Vi ska nämligen åka om ca 4 veckor och önskar oss ju fint väder.
    ♥Snart tvåbarns mamma♥
  • Hanna36
    Nu är jag hel skrev 2010-02-28 11:14:24 följande:
    HannaPanna: Hur var vädret där??? Vi ska nämligen åka om ca 4 veckor och önskar oss ju fint väder.
    De första 3 dagarna var det storm där..( http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6535888.ab )
    vi märkte inte av det så mkt, men det var molnigt och det kom lite skurar.. men det var varmt hela tiden, runt 21 grader. De 4 sista dagarna hade vi jättefint väder! I poolen var det 24 grader och i havet 23 grader..
    ~ Mamma till 3 goingar ~
  • Nu är jag hel
    Hanna36 skrev 2010-02-28 22:00:13 följande:
    De första 3 dagarna var det storm där..( www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utri... )vi märkte inte av det så mkt, men det var molnigt och det kom lite skurar.. men det var varmt hela tiden, runt 21 grader. De 4 sista dagarna hade vi jättefint väder! I poolen var det 24 grader och i havet 23 grader..
    Tack. Jag hoppas vi har riktigt tur med vädret och har 7 soldagar med mycket värme.
    ♥Snart tvåbarns mamma♥
  • Hanna36
    Nu är jag hel skrev 2010-03-01 07:53:33 följande:
    Tack. Jag hoppas vi har riktigt tur med vädret och har 7 soldagar med mycket värme.
    Hoppas jag med! Vilket hotell ska ni bo på?
    ~ Mamma till 3 goingar ~
  • Nu är jag hel
    Hanna36 skrev 2010-03-01 08:56:30 följande:
    Hoppas jag med! Vilket hotell ska ni bo på?
    Vi ska bo på Playa Feliz. I en premiumlägenhet. Hoppas att de är fina..
    ♥Mamma till världens bästa Isabelle♥
  • Hanna36
    Nu är jag hel skrev 2010-03-09 19:20:03 följande:
    Vi ska bo på Playa Feliz. I en premiumlägenhet. Hoppas att de är fina..
    Där bodde vi med, men inte i premium.
    ~ Mamma till 3 goingar ~
  • Nu är jag hel
    Hanna36 skrev 2010-03-09 20:08:21 följande:
    Där bodde vi med, men inte i premium.
    Var där fint på området, hur var poolerna och maten?? Var underhållningen bra för barnen??
    ♥Mamma till världens bästa Isabelle♥
Svar på tråden Fritidsresor till Bahia Feliz med Bamseklubb