alvaereva skrev 2010-02-28 20:06:40 följande:
varför hatar du apollo`?
Jag åkt till Grekland med Apollo. Vi valde ett hotell som var 3*. När vi kom dit fanns inte vatten, en trasig säng, trasiga handukar och sängkläder, smutsig (döda djur under säng), mögel i kylskåpet.
Vi kom mitt i natten och det fanns inte ngn recption på hotellet. Vi låst dörren och den gick sönder. Vi kunde inte öppna igen och var tvungna att går ut via balkongen.
Vi ringde till deras jour nummer och hon klagade och sa att det nummeret var bara via akuta problem. Hon sa att vi skulle vänta tills morgon. Så på morgon ringde vi till Apollo igen och de skulle kontakta hotellet och be de att fixa allt. Vi gick till stranden och när vi kom tillbaka på kvällen var en man (hotell ägare?) och lagade dörren och började skrika på oss. Han sa att han var svettig och försöka laga dörren och vi bara klagade. Vi kände oss hotat, pckade våra väskor och både på ett annat hotell, i ett rum i källare (det fanns inte ngn annan rum ledig). Vi betalade själv den natten. Dagen efter fixade Apollo ett annat hotell som enligt katalogen var 3*+ och den var dyrare och en stor skillnad.
Men vi var tvugna att betala extra för det och när vi kom tillbaka fick vi endast 500 kr från Apollo för utebliven städning. JAg blev sjuk och vi orkar inte klaga vidare på ARN!
Så Apolo aldrig mer!
JAg har åkt med Ving och var nöjd, med Sembo också!