• Tola

Skrållan eller Lillan till lillan i 2årspresent?

Lillan ska få en docka i 2årspresent.. o vi funderar på skrållan/lillan..

jag vill lillan men sambon vill skrållan..
    Elelr ngn annan?;)
  • Svar på tråden Skrållan eller Lillan till lillan i 2årspresent?
  • Habaladabala

Min äldsta tjej blir snart 2 år och hon fick en skrållan docka i julklapp. Den har hon knappt tittat åt ens för den är alldeles för stor för henne. otymplig att bära och så. Hon fick även en liten docka (inte lillan men en i samma storlek) den har hon släpat med sig precis överallt sen dess och hon verkligen älskar den.
    Sååå Jag röstar på lillan till en så liten tjej medans skrållan nog passar bättre till ett äldre barn.

• Tola

ja precis som jag tänkte när jag vill lillan. Skrållan är alldeles för stor för att kånka omkring på!

• Trollie
    Habaladabala skrev 2010-02-27 20:11:28 följande:
    Min äldsta tjej blir snart 2 år och hon fick en skrållan docka i julklapp. Den har hon knappt tittat åt ens för den är alldeles för stor för henne. otymplig att bära och så. Hon fick även en liten docka (inte lillan men en i samma storlek) den har hon släpat med sig precis överallt sen dess och hon verkligen älskar den.Sååå Jag röstar på lillan till en så liten tjej medans skrållan nog passar bättre till ett äldre barn.
    Kunde varit jag som skrivit detta inlägg, förutom att dottern är 2,5år. Här leks det inte heller med Skrållan, bara dom små dockorna och bäst är dom med mjuk kropp.
  • Livshlädje

Min dotter är 3,5 år o leker oxå hellre med sina mindre dockor, medan Skrållan ligger ständigt nerbäddad.. Jag skulle välja Lillan och ge Skrållan i 4årspresent.

Mamma till världens bästa 3åring o längtar efter lillebror - Bf mars 2010.
  • I have a kid

min dotter 20 ( okorrigerat ) månader  fick skrållan i julklapp

leker jämt med henne, bäddar ner henne i vagnen,bär runt på henne.. klär på henne  osv..

hon leker INTE med dom mindre dockorna dom bara ligger,,

Svar på tråden Skrållan eller Lillan till lillan i 2årspresent?