• Anonym

Till er som följer Let´s dance: tror ni att Stefan Sauk är låt på sin danspartner Malin?

Till er som följer Let´s dance: tror ni att Stefan Sauk är låt på sin danspartner Malin?
    Jag tycker att det ser ut som att han bara vill sluka henne....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-27 20:49
    ....KÅT....(skulle det ju vara)
  • Svar på tråden Till er som följer Let´s dance: tror ni att Stefan Sauk är låt på sin danspartner Malin?
  • Woody K

Vet inte hur man skulle kunna vara med i Let's dance utan att bli kåt.

• Anonym

Men hallå, var dte inte någon som kollade igår?
    Han klämde ju på henne hela tiden.
    Klämde och pussade.

• MayasMamma08
    Anonym skrev 2010-02-27 21:11:07 följande:
    Men hallå, var dte inte någon som kollade igår? Han klämde ju på henne hela tiden. Klämde och pussade.
    Jag kollar inte så ofta, men såg just det där igår och tyckte också att det såg lite för mycket ut, iaf i tv.
  • Fröken Gotland

Klart han är kåt på henne.. Har han varit sen första programmet :P

• KRSn

Mja, jag tror att det är hon som är kändiskåt.
    Hon var med och dansade med danny saucedo förra eller förförra året med
    och det är ju hon som vänder sig mot dem snabbt och hårt och slänger sig i
    armarna på dem när de går vidare t.ex.

Tänk på det, tänk tvärt om så kommer du se det.
    Det är hon som är den klängiga..  :)

• fruis

Jag tror Stefan Sauk  är rätt kåt på de flesta. Han är liderlig helt enkelt samt lever sig in väldigt starkt i alla roller. Spelar han nu rollen som eldig dansare så känner han sig nog som en eldig dansare.

• Anonym (Afrodite)

Klart han är det! Det har synts tydligt från allra första början. Han påminner om en riktigt äcklig snuskgubbe från min barndom{#lang_emotions_throwup} Och btw så spelar han över enormt med sitt teatrala sätt att prata. Yikes!

• NicKnejm

Redan i första programmet kladdade han på Malin. Lite närmare varandra i ålder och det hade känts lite bättre. Men nu är det bara för mycket. Uppenbart at hon blir betagen av faktum han är berömd skådis och för henne även en fadersgestalt. Han är bara gubbsjuk och helt till sig i trasorna för en sådant vacker ungsto.

Jag hatar Stefan. Därför att han är i en sådan position att åtnjuta chansen belägra Malin.
    Finns värre saker än att vara Stefan Sauk med andra ord....

• Anonym

jag vet från säkra källor att domhar ihop det:) Gubbsjuk..JAAAAAAAAAAAAAA

• Anonym

Jag hade varit mer förvånad om han inte var kåt på henne. Jäklars vad läcker hon är.

• DanielG
    Anonym skrev 2010-02-27 20:26:08 följande:
    Till er som följer Let´s dance: tror ni att Stefan Sauk är låt på sin danspartner Malin? Jag tycker att det ser ut som att han bara vill sluka henne.... TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-27 20:49 ....KÅT....(skulle det ju vara)
    Kul att denna tråd har kommit till för det var precis det jag tänkte på i fredags! Han kollar på henne med gnistrande ögon och tar varje chans att krama henne och pussa henne. Han tänker säkert samtidigt att det är mer än så han vill göra..hehe
  • DanielG
    Anonym (Afrodite) skrev 2010-02-27 22:39:44 följande:
    ...Och btw så spelar han över enormt med sitt teatrala sätt att prata. Yikes!
    Eller hur? Det stör jag mig på hela tiden :/
  • Stårschan

Det tror jag absolut. Det var extra tydligt i fredags.

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
  • Anonym

Har "kontakter" som jobbar i programmet....
    De är ihop.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-02 15:39:11 följande:
    Har "kontakter" som jobbar i programmet.... De är ihop.
    Hur vet vi att du inte bara hittar på det där?
    Har du fler detaljer?
Svar på tråden Till er som följer Let´s dance: tror ni att Stefan Sauk är låt på sin danspartner Malin?