• Anonym (man)

När och hur senast tjejer?

Jag tycker det är grymt läckert med onanerande kvinnor, man gillar ju ni sköna onanissor här. Det är skönt, fint, upphetsande med onanerande kvinnor och dessutom är det hälsosamt, så det är klart man uppmanar er att onanera mycket.  Och det vore mysigt att höra er berätta.

Om ni har lust så berätta gärna för oss andra när, var, hur ni onanerade senast tjejer? Var gjorde du det, vad hade du på dig och hur gjorde du det? Vad fantiserar ni om när ni ligger där med fingrarna i era pirrande sköten tjejer? (härliga tanke)
  • Svar på tråden När och hur senast tjejer?
  • Anonym

Senast var för ca 30 minuter sedan. Är ensamhemma idag, övriga familjen är ute o leker.

Låg här på soffan med benen brett isär. BÖrjade smeka mig lite sakta över hela fittan. När jag kände fittsaften sipprafram smekte jag mer på klitoris och stoppade in tre fingrar samtidigt.
    Fantiserade om härlig gruppsex där jag blev knullad i röven av en kille, sög kuk och en tjej slickade min fitta:)
    Tog fram min dildo när jag blev så kåt att jag inte kunde vänta. Älskar att stöna högt så grannarna kanske hör och tanken på att jag visade upp hela mig i fönstret (man ser rakt in mot soffan utifrån) gör att det pirrar extra i kroppen.
    Fittan blev nästan hård o svullen av att jag var så kåt. Å nu isitter jag här med ett nöjt leende på läpparna o tänker på att det blir fler gånger idag. Älskar att va själv hemma så man hinner pulla lite när man känner för det=)

• Anonym (man)
    Anonym skrev 2010-02-28 11:09:29 följande:
    Senast var för ca 30 minuter sedan. Är ensamhemma idag, övriga familjen är ute o leker. Låg här på soffan med benen brett isär. BÖrjade smeka mig lite sakta över hela fittan. När jag kände fittsaften sipprafram smekte jag mer på klitoris och stoppade in tre fingrar samtidigt. Fantiserade om härlig gruppsex där jag blev knullad i röven av en kille, sög kuk och en tjej slickade min fitta:) Tog fram min dildo när jag blev så kåt att jag inte kunde vänta. Älskar att stöna högt så grannarna kanske hör och tanken på att jag visade upp hela mig i fönstret (man ser rakt in mot soffan utifrån) gör att det pirrar extra i kroppen. Fittan blev nästan hård o svullen av att jag var så kåt. Å nu isitter jag här med ett nöjt leende på läpparna o tänker på att det blir fler gånger idag. Älskar att va själv hemma så man hinner pulla lite när man känner för det=)
    Mmm tänk om man stått utanför och sett det
  • Anonym (mmm)

För ett par dagar sedan ville killen att jag skulle onanera när han såg på. Jag låg naken på soffan och smekte mig själv och killen såg på och njöt + smekte och kysste mina bröst. Mmm, häääärligt! {#lang_emotions_wink}

• Anonym (Anna)

Jag låg i soffan och tittade på tv- serier på datan. Plötsligt så kände jag att jag ville ha en skön orgasm. Jag satte på lite porr där en man hade spännt fast en tjej i handbojor och förde ner handen mellan benen och smekte min klitoris försiktigt. När han drog fram sin kuk och sa att hon skulle suga den så blev jag kåt och tänkte att det var jag. Jag drog av mig byxorna och trosorna och hade bara knähöga vita strumpor på benen, lade upp mitt ena ben på soffkanten. När jag förde fingret till musen så var den kladdigt blöt. Jag tog det blöta på mitt finger och smekte min klitoris igen. Det var så glidigt och skönt. Jag fantiserade att jag blev slickad...
     Efter ett tag kände jag att jag började bli lite varm från låren och uppåt och blundade och lyssnade på killens sköna stön. Jag blev jättevarm och pirrig i underlivet och det började dunka och dra ihop sig, jag slutade smeka mig och låg bara och njöt tills orgasmen var färdig... Underbart!

• Anonym (man)

Gud vad gott ni beskriver

• Anonym

Sköna historier. Finns det fler?

• mrbiig
    Anonym skrev 2010-02-28 11:09:29 följande:
    Senast var för ca 30 minuter sedan. Är ensamhemma idag, övriga familjen är ute o leker.

Låg här på soffan med benen brett isär. BÖrjade smeka mig lite sakta över hela fittan. När jag kände fittsaften sipprafram smekte jag mer på klitoris och stoppade in tre fingrar samtidigt.
    Fantiserade om härlig gruppsex där jag blev knullad i röven av en kille, sög kuk och en tjej slickade min fitta:)
    Tog fram min dildo när jag blev så kåt att jag inte kunde vänta. Älskar att stöna högt så grannarna kanske hör och tanken på att jag visade upp hela mig i fönstret (man ser rakt in mot soffan utifrån) gör att det pirrar extra i kroppen.
    Fittan blev nästan hård o svullen av att jag var så kåt. Å nu isitter jag här med ett nöjt leende på läpparna o tänker på att det blir fler gånger idag. Älskar att va själv hemma så man hinner pulla lite när man känner för det=)
    och vart bor du hehe
Svar på tråden När och hur senast tjejer?