abtronic x2. Någon som provat den? Resultat?
Hallå där!!
Någon som testat abtronic x2 eller vet nån som gjort det?
Fungerade den som de utlovar på reklamen??
Hallå där!!
Någon som testat abtronic x2 eller vet nån som gjort det?
Fungerade den som de utlovar på reklamen??
någon???
tralalalala....
Säger det samma...hade varit kul å höra om den funkar...må tänka mig att den gör det om man tränar samtidigt...
Ingen som har prövat?!
Jag önskar att den skulle funka vore skit kul isf!!!
men man vill kolla runt lite innan man köper en!!
Ja man lär nog inta bara sitta o dega o ha de på man måste nog röra lite på sig o äta "rätt" De är väl typ ett hjälpmedel för magen att bli i bättre form!
Men säger de inte att den gör ca 400 sit ups på en minut?! Helt sjukt bra om den fungerar! hihi
Ja hallå därute vakna nu!! hihi
jag undrar också det, hade faktiskt den andra förr, och den fungerade helt ok! men då tränade jag ju också en del på gruppträningar, nu har jag faktiskt beställt den där abtronic x2, på ett sätt tror jag den funkar eftersom den tidigare funkar.
let's see!
får se vad du får för resultat då!! spännande!!!
Givetvis fungerar den inte som reklamen lovar. Magrutor är något du får av att träna tungt samt ha lågt kroppsfett. Abtronic gör inget av detta.
Jag köpte en snikvariant på Clas Olsson, och den gav mig tajt mage efter bara några veckor.
Jag körde kanske två månader och den gav faktiskt bra resultat.
En märklig, men inte alls otrevlig bi-effekt, var att jag fick starkare orgasmer.
Jag är man och 40+.
Helskumt.
Ja inte att jag är man och 40+, utan det där med orgasmerna.
Tjena!
Gubben min har köpt en, och jag harprovat den ett par kvällar... vet inte om det är önsketänkande men jag tycker nog att det redan visat LIIIITE resultat!!
Men jag undrar, vad använder ni andra för gel till den?
puffar
Jag använder min å de går super bra man får ordentligt med träningsverk i magen dagen efter bara men jag tränar samtidigt går promenader som jag har på mig den ! De funkar !!!