Silver att stansa på !?
Var i hela fridens namn hittar jag silver stavar att stansa på ?
Hittar bara oäkta silver.. vet att jag sett de förr på någon sida men kan inte hitta det idag..
snälla hjälp mig =)
Var i hela fridens namn hittar jag silver stavar att stansa på ?
Hittar bara oäkta silver.. vet att jag sett de förr på någon sida men kan inte hitta det idag..
snälla hjälp mig =)
Kan bara hjälpa dej att puffa
Jag sökte på googel för ett tagsen och kom då till en sida där de sålde äkta silver tags, tyckte dock att det blev alldeles för dyrt
De som jag hittade kostade 499kr!
Kommer inte in på sidan...
oj då var de billiga....de skulle jag oxå vilja hitta. hade varit kul att kunna använda äkta silver när jag ska göra ett bröllopssmycke till en vän.
Funderar på om man kan göra med en guldsmed kanske
Åh va rolig present..!
Ja guld måste ju funka med.. men vart fasen hittar man det?
Har du provat att stansa i silver innan = inte jag så jag undrar om det är hårdare eller mjukare?
Man bli ju tokig när man råkat köpa tags som är så hårda att dem itne går att stansa bra i.. =(
Pärlverksaden.se var det jag hittade dem billga på men dem är tillfälligt slut, men mailade henne och hon svarade att dem borde komma in i slutet på veckan igen :D:D
åh jag kommer inte in på deras sida?
oj ser att jag stavat fel prova denna länken
http://www.parlverkstan.se/fm_produkterb.asp?KatId=91&PkatId=23
*puffar lite på denna tråden igen*
letar fortfarande efter bra stansbara silvertags..
och en tanke väcktes av ett inlägg åvan.. kan man stansa i guld själv? var hittar man de i så fall?
Jag har ingen aning om du kan stansa i guld,men tror att det går bra. Hur hårda de är vet jag inte heller, anatar att det är lite olika från gång till gång. Min tanke var att höra med en guldsmed om de kanske kunde göra silver tags. De vet säkert oxå vilken hårdhet det är
Har du kollat på www.silvergrejs.se? vet att de iaf har affirmationsringar :)