• april72

    Boken "När du kom till oss"

    Hej!

    För några veckor sedan letade jag efter adoptionsboken "När du kom till oss" med ljus och lykta. Fler med mig tror jag!? Jag hade en men behövde två. Hade turen att hitta en på Akademibokhandeln i Eskilstuna, som skickade en till mig. I dag var jag på Ica Maxi Mölndalsvägen i Göteborg, kollade bokrean och där fanns en hel hög, säkert drygt 20 st, för det fina priset 69 kronor! Ni som inte hittat någon men som vill ha boken så finns den där!

  • Svar på tråden Boken "När du kom till oss"
  • Penapöna

    Vi var också på Ica Maxi i går men inte där du var, tänkte också på att jag såg den på deras bokrea. Jättebra ju att den finns så lätt tillgänglig nu igen alltså. Vi har den redan och jag tycker själv inte om den, men har hört att många vill ha den.

  • mammamys06

    Jag köpte där också på mölndalsvägen, har köpt massor av ex genom åren för att ge bort i present så nu köpte jag en till oss själva och har fyllt i för sonen, gillar verkligen den boken


    Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Gnista

    Åh, finns det ingen jättevänlig själ som kan köpa en sådan bok och skicka till mig? Vore såååå snällt! Jag har jagat här i Stockholm men den finns ingenstans. Sonen har redan en och det vore så bra om jag fick tag på en till dottern också.

  • camillos

    Hejsan

    Jag ringde dit idag men de sa att det inte fanns någon. Konstigt tycker jag om det fanns så många igår. Skulle så gärna vilja ha en också.

  • camillos

    Hej igen

    Jag prövade att ringa en gång till och tjejen jag talade med hittade den direkt.
    Jag fick lägga undan en, de kunde tyvärr inte skicka den. Men det var ju bra att den fanns.
    TACK April72 för ditt tips{#lang_emotions_wink}

  • skattsessan

    Ser att vi skrivit ett likadant inlägg
    Ville oxå tipsa alla
    Jag var på Ica Maxi i Jönköping, de hade många kvar igår när jag var där.

  • skogstjejen19

    Jag var på ICA maxi i Gävle idag och där finns den i massor, jag köpte på mig ett antal så om någon vill kan jag skicka till er.
    Inboxa mig så fixar vi de.

  • Camarogirl

    Och så finns det en stor hög av dem på Maxi i Alingsås! Blev otroligt snopen när jag hittade en första bok till vårt barn på ICA av alla ställen! Givetvis kastade jag mig över en på direkten...

  • ViljaDrömma

    Ville bara tacka för tipset. Idag har vi varit på Maxi och köpt tre stycken. Så alla kommande barn kan få en egen...

Svar på tråden Boken "När du kom till oss"