• reserverad

Hur fort ska man svara pa sms och mail?

Ja, hur lange tycker ni att det ar okej att det tar innan ni svarar/ vill ha svar pa mail och sms fran kompisar?

Sjalv blir jag irriterad och tycker det ar respektlost om det tar mer an ja, en dag kanske, men jag kanske kraver for mycket?

Jag tycker alltid man kan skriva nat i stil med "hinner inte skriva just nu vi far horas sen" om inte annat. Det hinner val alla?

Vad ar rimligt tycker ni?

• Svar på tråden Hur fort ska man svara pa sms och mail?
  • dutten

Så fort man har hört "pling" eller sett sms eller mailet?
    Sms kan ta dagar för mig att svara på då jag inte använder mobben dagligen men mail kollar jag oftast 2 ggr/dygnet.
    dutten

• reserverad

Hmm. Okej, fast jag tankte mer pa manniskor man vet kollar mail och sms flera ganger om dagen. Hur fort ska dom svara?

• Björkeli

Jag vill gärna svara med en gång, blir själv otålig när jag inte får svar på mina mail eller sms med en gång!

Men ibland blir det helt fel i hjärnan o jag glömmer helt av att svara med en gång... Man ska bara ge barnen mat, man ska bara tvätta händer, man ska bara... osv...osv... sen är det helt plötsligt nästa dag!

• reserverad

Kom igen people! Det maste val finnas nagra fler med asikter i amnet?

• Juice

Det beror på vem det är som skickar *S* Med kompisar förväntar jag mig, och skickar svar omgående på sms. Mail tycker jag är ok om det tar en dag eller nåt innan jag får svar.
    Är det däremot någon ny stjärna i kärlekslivet som messar så kan han gott få vänta ett par timmar. Jag vill däremot inte behöva vänta

Svar på tråden Hur fort ska man svara pa sms och mail?