Loreena skrev 2010-03-01 07:53:17 följande:
Hej! Jag ska på ultraljud den 22a mars. :)Jag inbillar mig att jag börjar känna lite fosterrörelser redan. Inte så att jag kan känna dem med handen än, men jag känner lixom hur det guppar till i nedre delen av magen ibland. :) Annars mår jag toppen nu, fast jag somnar fortfarande som senast kl 22 på kvällen. Morgonpigg är jag också konstigt nog. Jag har sportlov nu men håller ändå samma rutiner och går upp kl 7. Rent fysiskt är jag rätt trött. Vi åkte pulka igår, men jag orkade inte gå uppför backen.. haha. Det är skönt att inte må illa längre iaf. Hur känns det för er? Börjar graviditeten kännas verklig än? Jag kan inte riktigt förstå att jag ska få ett barn i sommar. Kan ni det?
Hej! Jag känner mig också trött fast mindre illa än förr. Jag har det svårt att tvinga röra på mig. Vet att det är dåligt. Men efter jobbet blir inga krafterna kvar dessutom väder är ofta omänskligt kallt

. Väntar på våren så kanske kan man hitta då ork för motion och rörelser .
Jag håller med att det är svårt att förstå att det kommer nytt liv! Jag tänker ofta på det. Hur det blir när man ska få se och kramma bebis. Hur det kommer att se ut... Varje gång är på UL vill gråta fastän jag är inte alls sentimental. Känner att jag håller på att förändras som person.