Tråden om sexdrömmar
Fy tusan vilken sexdröm jag hade i natt. Så varför inte starta en tråd där vi delar med oss om våra nattliga eskapader i skymningszonen.
Jag hade som sagt en sexdröm som fortfarande "sitter kvar i mig". Ofta när jag drömmer så har drömmarna lite märkliga undertoner. Som att det är något som inte riktigt stämmer. Om jag är sjuk, eller som nu förkyld, så brukar dessa drömmar vara än mer märkliga. Dom brukar vara rätt detaljerade, med en förankring i något som har hänt eller sagts tidigare under dagen, och ofta när jag vaknar så vet jag inte riktigt vad som är dröm och vad som är verklighet.
Så till nattens dröm. Igår kväll (innan sänggåendet) satt jag och min fru och pratade om allt möjligt. Vi började prata och gissa hur våra vänners och grannars sexliv ser ut. Vilka är otrogna? Vilka har inte sex med varandra? Vilka är swingers? Vilka har intimpiercat sig och vilka män har rakat pungen osv osv.
Är det bara vi som sitter och snackar om sånt?
Hursomhelst - mitt i denna diskussion råkar jag nämna att en av mina fantasier är att se min fru bli påsatt av flera andra män. Min fru blev förvånad när hon fick höra detta. Hon tittade på mig men sa inget. Och det var naturligtbis det här som smög sig in i min dröm i natt....
Det jag kommer ihåg av min dröm är att den börjar med att vi promenerade genom ett av våra angränsande villaområden. Jag och min fru. Vi stannar till utanför ett hus som vi passerat många gånger förut. Vi går fram till entredörren och ringer på. Jag kommer ihåg att jag irriterade mig på att dom fortfarande hade en julkrans hängande på ytterdörren. Dörren öppnas och innaför står ett par i 40-årsåldern (som vi) och bjuder oss in. Och här till en av dom sjuka detaljerna. Han påminde svagt om Mikael Rehnberg, den fd hockeyspelaren. Och hon påminde svagt om Regina Lund. I hallen var det stökigt. Ishockeyprylar (för barn) innebandyklubbor och en skateboard. Vi fick kliva över högar med stövlar och skor på golvet. Dom hade fortfarande juldekorationer framme i huset och det störde mig. Sen gick vi ner i gillestugan.
Gillestugan i källaren var helt tom på möbler. Men det låg madrasser i stort sett över hela golvytan. På väggarna fanns det uppsatta bilder på vårt värdpar. Dom var nakna på alla bilderna. Det fanns andra mäniskor på bilderna också. Längst bort i gillestugan, mot en vägg, stod ett stort kors...eller rättare sagt ett kryss. Jag gick fram till det och såg att det var klätt i läder med nitar. Längst ut i alla 4 ändarna av krysset hängde remmar. När jag vänder mig om kommer Regina Lund-kopian mot mig med en huva i händerna. Hon trär huvan över mitt huvud och det blir mörkt. Jag känner hur mina kläder knäpps upp och hur jag fästs fast vid det stora krysset. Med mina armar sträckte uppåt och åt sidorna och med benen brett i sär. Under avklädningen och under tiden jag blev fastspännd är det egendomligt ingen som rör vid mig. Ändå är jag helt naken och fastspännd. Med en huva över huvudet.
Plötsligt tar värdinnan av mig huvan och då ser jag att hon, hennes man och min fru är nakna. Min fru står på knä brevid vår värd och suger honom. Han ligger på rygg på en madrass. Värdinnan tittar på mig och sen ansluter hon till min fru och hennes man. Dom turas om att suga honom. Det som händer härnäst är att det ansluter fler människor. Alla runt 40-års åldern och det sjuka är att männen påminde allihopa om gamla NHL stjärnor. Kvinnorna om skådespelare. Alla var nakna och männen var storväxta och hårda i kropparna. Deras organ var stenhårda och stora.
Min fru stod på alla fyra och alla männen turades om att ta henne bakifrån. Kvinnorna turades om att lägga sig på rygg framför och min fru skönk ner mellan deras lår och slickade dom. Det luktade kön och hördes ett svagt mummel. Medans allt detta pågick stod värdinnan och kittlade mig med en fjäder. Hon lät fjädern svepa över mitt ansikte, mina armar och min bröstkorg. Under tiden viskade hon "alla skall få knulla - men inte du". Min kuk stod rakt ut men fick ingen uppmärksamhet. Däremot kände jag att från någonstans blåstes en varm vind mot mitt kön. Mot slutet så ställde alla männen sig i en ring runt min fru. Min fru stod på knä och sög av dom. En efter en. Jag antar att det är min porrskadade hjärna som spelar upp den här scenen. Kvinnorna ställer sig bakom männen och börjar runka. Alla står vända mot min fru. Men istället för att spruta över hennes ansikte (som är standard inom porren) så börjar dom spruta henne i håret. Långa strängar av sperma hänger ner längs hennes hårslingor. I pannan, i nacken och över allt.
Värdinnan leker med fjädern över mig och låter den kittla över min pung och längs skaftet. Och hon säger..."spruta inte! Om du gör det får du slicka upp allt". Och jag sprutar. Alla i rummet sitter och tittar på och skrattar. Min fru säger med besvärad röst "ut med tungan och skura golvet". Sen vaknar jag.....
...och här kommer det riktigt läskiga!
Jag vaknar. Ligger i sängen och försöker förstå vad jag har drömt. Har jag drömt? Min fru har redan gått upp och jag hör henne i duschen. Hon skall iväg tidigt till jobbet idag. Efter ett tag tittar hon in i sovrummet och säger: "Om jag damsuger ikväll kan väl du SKURA GOLVET?". Sen gick hon.
Och här sitter jag och inte kommer att få något vettigt gjort idag.
Har du drömt någon märklig sexdröm som etsat sig fast i ditt medvetande?