• Anonym (Drömmare)

Tråden om sexdrömmar

Fy tusan vilken sexdröm jag hade i natt. Så varför inte starta en tråd där vi delar med oss om våra nattliga eskapader i skymningszonen.

Jag hade som sagt en sexdröm som fortfarande "sitter kvar i mig". Ofta när jag drömmer så har drömmarna lite märkliga undertoner. Som att det är något som inte riktigt stämmer. Om jag är sjuk, eller som nu förkyld, så brukar dessa drömmar vara än mer märkliga. Dom brukar vara rätt detaljerade, med en förankring i något som har hänt eller sagts tidigare under dagen, och ofta när jag vaknar så vet jag inte riktigt vad som är dröm och vad som är verklighet.

Så till nattens dröm. Igår kväll (innan sänggåendet) satt jag och min fru och pratade om allt möjligt. Vi började prata och gissa hur våra vänners och grannars sexliv ser ut. Vilka är otrogna? Vilka har inte sex med varandra? Vilka är swingers? Vilka har intimpiercat sig och vilka män har rakat pungen osv osv. 
    Är det bara vi som sitter och snackar om sånt?

Hursomhelst - mitt i denna diskussion råkar jag nämna att en av mina fantasier är att se min fru bli påsatt av flera andra män. Min fru blev förvånad när hon fick höra detta. Hon tittade på mig men sa inget. Och det var naturligtbis det här som smög sig in i min dröm i natt....

Det jag kommer ihåg av min dröm är att den börjar med att vi promenerade genom ett av våra angränsande villaområden. Jag och min fru. Vi stannar till utanför ett hus som vi passerat många gånger förut. Vi går fram till entredörren och ringer på. Jag kommer ihåg att jag irriterade mig på att dom fortfarande hade en julkrans hängande på ytterdörren. Dörren öppnas och innaför står ett par i 40-årsåldern (som vi) och bjuder oss in. Och här till en av dom sjuka detaljerna. Han påminde svagt om Mikael Rehnberg, den fd hockeyspelaren. Och hon påminde svagt om Regina Lund. I hallen var det stökigt. Ishockeyprylar (för barn) innebandyklubbor och en skateboard. Vi fick kliva över högar med stövlar och skor på golvet. Dom hade fortfarande juldekorationer framme i huset och det störde mig. Sen gick vi ner i gillestugan. 

Gillestugan i källaren var helt tom på möbler. Men det låg madrasser i stort sett över hela golvytan. På väggarna fanns det uppsatta bilder på vårt värdpar. Dom var nakna på alla bilderna. Det fanns andra mäniskor på bilderna också. Längst bort i gillestugan, mot en vägg, stod ett stort kors...eller rättare sagt ett kryss. Jag gick fram till det och såg att det var klätt i läder med nitar. Längst ut i alla 4 ändarna av krysset hängde remmar. När jag vänder mig om kommer Regina Lund-kopian mot mig med en huva i händerna. Hon trär huvan över mitt huvud och det blir mörkt. Jag känner hur mina kläder knäpps upp och hur jag fästs fast vid det stora krysset. Med mina armar sträckte uppåt och åt sidorna och med benen brett i sär. Under avklädningen och under tiden jag blev fastspännd är det egendomligt ingen som rör vid mig. Ändå är jag helt naken och fastspännd. Med en huva över huvudet. 

Plötsligt tar värdinnan av mig huvan och då ser jag att hon, hennes man och min fru är nakna. Min fru står på knä brevid vår värd och suger honom. Han ligger på rygg på en madrass. Värdinnan tittar på mig och sen ansluter hon till min fru och hennes man. Dom turas om att suga honom. Det som händer härnäst är att det ansluter fler människor. Alla runt 40-års åldern och det sjuka är att männen påminde allihopa om gamla NHL stjärnor. Kvinnorna om skådespelare. Alla var nakna och männen var storväxta och hårda i kropparna. Deras organ var stenhårda och stora. 

Min fru stod på alla fyra och alla männen turades om att ta henne bakifrån. Kvinnorna turades om att lägga sig på rygg framför och min fru skönk ner mellan deras lår och slickade dom. Det luktade kön och hördes ett svagt mummel. Medans allt detta pågick stod värdinnan och kittlade mig med en fjäder. Hon lät fjädern svepa över mitt ansikte, mina armar och min bröstkorg. Under tiden viskade hon "alla skall få knulla - men inte du". Min kuk stod rakt ut men fick ingen uppmärksamhet. Däremot kände jag att från någonstans blåstes en varm vind mot mitt kön. Mot slutet så ställde alla männen sig i en ring runt min fru. Min fru stod på knä och sög av dom. En efter en. Jag antar att det är min porrskadade hjärna som spelar upp den här scenen. Kvinnorna ställer sig bakom männen och börjar runka. Alla står vända mot min fru. Men istället för att spruta över hennes ansikte (som är standard inom porren) så börjar dom spruta henne i håret. Långa strängar av sperma hänger ner längs hennes hårslingor. I pannan, i nacken och över allt. 

Värdinnan leker med fjädern över mig och låter den kittla över min pung och längs skaftet. Och hon säger..."spruta inte! Om du gör det får du slicka upp allt". Och jag sprutar. Alla i rummet sitter och tittar på och skrattar. Min fru säger med besvärad röst "ut med tungan och skura golvet". Sen vaknar jag.....

...och här kommer det riktigt läskiga!

Jag vaknar. Ligger i sängen och försöker förstå vad jag har drömt. Har jag drömt? Min fru har redan gått upp och jag hör henne i duschen. Hon skall iväg tidigt till jobbet idag. Efter ett tag tittar hon in i sovrummet och säger: "Om jag damsuger ikväll kan väl du SKURA GOLVET?". Sen gick hon.

Och här sitter jag och inte kommer att få något vettigt gjort idag.

Har du drömt någon märklig sexdröm som etsat sig fast i ditt medvetande?

• Svar på tråden Tråden om sexdrömmar
  • TyskMamma

Jag har drömt att jag var naken i ett fängelse nånstans (ni vet sådär a la smutsig källare i sibiren) med råttor och sånt äckligt och blir våldtagen av tre-fyra assnygga soldater under ett "förhör"(med tortyrliknade scenarion inblandade) i flera timmar och stoppad i alla hål. Det kan låta som en mardröm kanske men för en inbiten s/m-are är det rena paradiset!{#lang_emotions_wink} Sedan efter att de är "färdiga" med mig och jag snyftande har erkänt allt som de vill höra så tar en av dem ut mig naken i snön och avrättar mig med ett nackskott. Jo, jag tor iallfall att jag dör men jag ser aldrig mig själv bli skjuten utan jag vaknar precis när mannen riktar geväret/pistolen mot mitt huvud. Och det som verkligen har etsat sig fast i huvudet är att "soldaterna" på  senare tid har förvandlats från tyskar till "ryssar"(nej jag kan inte mycket ryska så det är "låtsasryska" som talas i min dröm tills jag kan bättre tror jag!) Och det har fått mig att tro att jag kanske djupt inom mig vill knulla en ryss? he he {#lang_emotions_tongue_out} Min tyske make gillar nog inte den tanken!{#lang_emotions_flower}

• Anonym (kvinna)

Jag drömde, för inte så länge sen, att jag var en man och satte på en tjej bakifrån.
    Jag satt som på knä på golvet och hon med ryggen emot och jag tog henne både där fram och där bak.

Det märkliga är att jag tror att jag själv var tjejen också. En mycket märklig känsla.

• Anonym (Drömmare)

det var konstigt vad folk sällan drömmer våta drömmar....kom igen nu

• Anonym

Jag hade en helt normal dröm  - drömde att jag satt i möte på jobbet - som plötsligt bytte "skepnad" och övergick från ett normalt möte till att min chef gav mig oralsex på konferansbordet.

Jag minns  att jag tänkte "Det här var ju ovanligt, varför låter jag honom göra så?"
    Strax efter vaknade jag och insåg att min man hade krupit ner och börjat slicka mig så det var ju hans "fel" att min dröm spårade ur

• Anonym (Drömmare)

inga fler???

• Anonym (Rosanne)

Jag drömde att jag promenerade på gatan mitt bland folk. Plötsligt får jag ett infall och börjar dra upp ena ankeln på långkjolen bakom hälen. I mitt perversa inre föreställer jag mig hur blickarna runt på torget drar sig ned från höften mot vaderna. Den kittlande känslan att en man eller kanske en kvinna får se ett stycke av min hud vid foten.

Jag har haft denna dröm gång på gång och jag får multipla orgasmer av det.

• Anonym (Man 35)

Drömde inatt om att jag och tjejen låg i sängen och att det även var en extra tjej med. Extratjejen ville slicka min tjej men hon var lite reserverad mot det. Sen tittar hon mig med blöta ögon och så särar hon på benen och bjuder in tjejen att börja slicka henne. Samtidigt kysser hon mig väldigt djupt och blött och jag får orgasm av det.

Jag vaknar med ett väldans stånd och tror att jag fått en orgasm på riktigt men det var bara i drömmen jag fick orgasm av att se henne bli slickad och den kyssen hon gav mig. (Har en fantasi om att se henne med andra så detta var nog min hjärna som hjälpte mig med en trevlig dröm) :)

• Anonym (Man 35)

Hade en ny dröm i natt. Jag, min tjej, en arbetskollega (tjej) och någon kille som jag inte vet vem det var.

Det började ned att jag och arbetskollegan låg och hånglade och jag klämde på hennes bröst och min tjej kom in i rummet. När hon såg oss klädde hon också av sig och började hon slicka kollegan mellan benen, och jag tyckte det var kul att se.

Min tjej låg på knä mellan kollegans ben och slickade och jag började fingra henne bakifrån, hon var dyngblöt och hon kom på typ 10 sekunder. Sen hade tjejen min sex med den okände mannen. Han tog henne bakifrån och jag skulle ha sex med arbetskollegan. Hon var dock torr som öken mellan benen. Sen blev det tyvärr ett glapp i drömmen.

Efter det så åkte jag någon form av moped och satt bakom henne och hon bad om ursäkt och sa att vi skulle åka till skogen och ha sex bara vi två, utan att min tjej visste om detta. Eftersom min tjej hade haft sex med den okände mannen så tyckte jag det lät som en spännande och bra idé. Men efter detta så vaknade jag så jag fick aldrig ha sex med henne i drömmen tyvärr.

• Anonym (Man 35)

Vet inte vad som händer men inatt hade jag en ny dröm. En gammal klasskompis från högstadiet (vi var ihop en stund men vi hade aldrig sex, jag ångrar det än idag faktiskt).

Hur som, jag öppnade en dörr och där satt hon med sin familj. Jag tänkte först inte hälsa men hon kom fram och undrade vad jag gjorde. Jag förklarade att jag hade vägarna förbi. Hon berättade att hon varit i en grannstad till där jag bor för att göra en tatuering. Hon ville visa den och drog upp klänningen (tatueringen satt långt uppe på låret, mot hennes ljumske). Jag såg att hon inte hade några trosor på sig och hon var helrakad. Hon ville att jag skulle känna och ta på henne så det gjorde jag. Efter en stund sa hon stönade hon till och sa typ ?plötsligt händer det? som i reklamen för triss och jag kom nog åt en trevlig punkt hos henne för hon stönade gott. Då ville hon att jag skulle slicka henne så jag dök ner mellan hennes ben. När jag väl var där så var det inte den bästa upplevelsen för mig, det smakade konstigt men jag låtsades inte bry mig om det utan fortsatte. Tillslut kom hon i en sprutorgasm över mig. Det var inte så trevligt för mig och det luktade inte så gott. Efter detta så vaknade jag så jag minns inget mera.

Två dagar på raken, en arbetskollega och en fd klasskamrat. Jag har dock inte fått ha sex själv i drömmarna. Vad är det min hjärna försöker säga mig tro?

• Anonym (Man 35)

Och inatt kom en ny dröm om min sambo. Vi var borta på någon offentlig fest eller tillställning men vi hamnade i ett rum då vi skulle vänta på något som jag inte kom ihåg. Vi var nog rätt kåta båda två men tjejen ville inte ha sex och framförallt inte att jag skulle spruta i henne som jag ville. Hon ville inte att satsen skulle rinna ur henne senare och det fanns ingen möjlighet att gå på toaletten eller så.

Hur som helst så säger hon att jag får spruta i henne om jag ser till att städa upp efter mig. Jag tänkte både en och två gånger men jag minns att jag var väldigt kåt. Jag accepterade erbjudandet och vi började knulla. Hon fick en road min i blicken då hon visste vad vi ingått för avtal. Hon viskar i mitt öra att hon ser hur kåt jag är och att jag strax ska slicka upp min egen sperma från hennes fitta och att hon ser fram mot detta.

Vi knullar ståendes och jag känner jag är ganska nära och då juckar hon två, tre gånger hårt mot mig och jag kommer i henne. Hon ler och tittar på mig med blicken, vad väntar du på? Hon tar sina händer och trycker ner mig mot hennes sköte och jag börjar slicka och känna sperman i min mun. När hon anser att jag är klar så drar hon upp trosorna och ger mig en kyss på kinden och säger att jag var duktig.

Vaknade med ett stånd, vet inte om jag törs berätta drömmen för henne. :-/

• Anonym (Ofta samma dröm)

Jag drömmer ofta samma dröm. När jag var i tonåren hade jag en flickvän från en annan kultur. Hon skulle vara oskuld när hon gifte sig, så vi kunde inte ha samlag. Men analt och oralt var ok. Jag var helt tokig i henne och när vi sågs kunde vi ha sex 2-3-4 ggr på en eftermiddag/kväll. hon fick inte sova över, hon fick inte ens vara hemma hos mig egentligen, utan sa att hon var hos en tjejkompis. men ändå ville hon vara med mig. Jag älskade henne enormt mycket och var helt galet attraherad av henne 

Hon blev bortgift och ville inte ses mer. Men i drömmen gifter jag mig med henne och får äntligen ha sex med henne "på riktigt".

Det här har jag drömt någon gång i månaden de senaste 20 åren kanske.

• Anonym (Kaffedraken)

Tror det är flera år sen jag hade en sexdröm.
    Inatt drömde jag att jag promenerade med en kvinna. Tror hon var lite yngre, kort och kurvig. Söt, brunett, glasögon.
    Hon visste att jag var tänd på henne, men hon bromsade. Tror det var en annan kille med i bilden.
    Senare i drömmen så kunde jag inte hejda mig. Jag omfamnade henne och kände på hennes rumpa, som var rejäl och fyllig,
    Vi gick in på en toalett och där hjälptes vi åt att få av henne kläderna. Hennes bröst var otroliga. Stora och runda, jag blev helt galen.
    I nästa ögonblick så var vi nakna i ett rum och där var tre andra män med. Dom satt och diskuterade nåt, och verkade inte lägga märke till mig och kvinnan.
    Jag minns att jag tänkte att dom måste vara blinda eller nåt.
    Vi skyndade att få på oss kläderna och det hela kändes genant.

• Anonym (Jag)

Jag drömde sexdröm inatt. Men jag är aldrig sugen på sex i vaket tillstånd 

• Tompa2022

Jag har ibland erotiska drömmar där jag håller på att få till det med en superhet kvinna, ibland är det någon jag känt i min ungdom eller bara en fantasi. Vi kysses och börjar klä av oss eller börja ta på varandra. Men det blir aldrig något mera, antingen byter drömmen skepnad eller så vaknar jag. Till och med i mitt undermedvetna är jag trogen min hustru. Tråkigt va?

• Anonym (Man 35)
    Tompa2022 skrev 2022-04-22 22:15:56 följande:

Jag har ibland erotiska drömmar där jag håller på att få till det med en superhet kvinna, ibland är det någon jag känt i min ungdom eller bara en fantasi. Vi kysses och börjar klä av oss eller börja ta på varandra. Men det blir aldrig något mera, antingen byter drömmen skepnad eller så vaknar jag. Till och med i mitt undermedvetna är jag trogen min hustru. Tråkigt va?

Många gånger jag varit nära att ligga i drömmen men att det har inte blivit av. En gång drömde jag om en ung, väldigt attraktiv tjej som verkligen ville ligga. Jag nekade henne eftersom jag inte ansåg det som lämpligt då men när jag såg henne bli av med oskulden av en annan kille så fick jag lite ångest att det ändå kunde varit jag som knullade henne första gången. Det var också tråkigt!
Svar på tråden Tråden om sexdrömmar