• Makka Pakka

kattannons! j***la blocket!!!

Försöker lägga in  en annons på Blocket om en katt som ska omplaceras.{#lang_emotions_cat}
    Katten är 4 år och annonsen följer alla dess regler MEN ändå kommer det ett mail "Annons ej godkänd". {#lang_emotions_yell}

Vad f-n ska man skriva???

Om jag tittar i andra annonser så står det ingenting om att försäljningen följer dess regler och att katten är inte yngre än 12 veckor..

Är så förbannad nu! Detta är 7:e ggn jag försökt lägga in annonsen.!

• Svar på tråden kattannons! j***la blocket!!!
  • Makka Pakka
    viseversa skrev 2010-03-01 11:28:51 följande:
    ring eller maila till blocket och fråga då!
    Jag har gjort det. De svarar inte på mail.
    I telefon sa hon att jag måste skriva in att katten är inte en kattunge <12v och att det följer SSK's regler.. Och det har jag ju gjort!
    Efter tel samtalet så fick jag ett kvitto på att annonsen var inlagd. 10 min senare kom det nytt mail att annonsen togs bort då den inte följer reglerna!!!

Fattar inte!?
    ♥♥♥080626♥♥♥
  • Brunnsbo

kan det vara så att man inte får skänka bort en katt?

att du måste ta betalt för den.
  • Anna o Leia

kanske inte meningen att du ska ge bort katten{#lang_emotions_dreamer}

• Makka Pakka
    Brunnsbo skrev 2010-03-01 11:32:59 följande:
    kan det vara så att man inte får skänka bort en katt? att du måste ta betalt för den.
    Fast det står 100kr i pris.
    ♥♥♥080626♥♥♥
  • Mumin75

Har du skrivit ordagrant i annonsen att katten är över 12 veckor. Jag skulle lägga in en annons på en hund för några år sedan och skrev att hunden var 3 år men det blev inte godkänt... det var även tvunget att stå ordagrant att den var äldre än 8 veckor (som gällde/gäller för hund) så när jag lade till detta i längst ner i texten blev den godkänd. Helknäppt... för när jag hade skrivit att den är 3 år så kan den ju liksom omöjligt vara yngre än 8 veckor men tydligen så räckte det inte att skriva så.

• Makka Pakka
    Mumin75 skrev 2010-03-01 11:34:46 följande:
    Har du skrivit ordagrant i annonsen att katten är över 12 veckor. Jag skulle lägga in en annons på en hund för några år sedan och skrev att hunden var 3 år men det blev inte godkänt... det var även tvunget att stå ordagrant att den var äldre än 8 veckor (som gällde/gäller för hund) så när jag lade till detta i längst ner i texten blev den godkänd. Helknäppt... för när jag hade skrivit att den är 3 år så kan den ju liksom omöjligt vara yngre än 8 veckor men tydligen så räckte det inte att skriva så.
    Japp, det skrev jag.
    Nu så skrev jag det med stora bokstäver också Kommer säker skickas tillbaka igen bara för att de ska jävlas lite
    ♥♥♥080626♥♥♥
  • Mumin75
    Makka Pakka skrev 2010-03-01 11:36:31 följande:
    Japp, det skrev jag. Nu så skrev jag det med stora bokstäver också Kommer säker skickas tillbaka igen bara för att de ska jävlas lite
    Vad konstigt... hoppas det funkar denna gången då.
  • Maja09

kopiera texten längts ner i en annan annons och skkoch sverka så kommer det säkert att funka. och så pris 100 men de hade du ju gjort.

• tweenies

Du har inte skrivit något som att hem och viktigare än priset, för det godkänns inte

Svar på tråden kattannons! j***la blocket!!!