• Anonym (knak)

HJÄLP! sängen knakar något så fruktansvärt!

Hej.. jag har ett stort problem, jag är singel och har kk.. och nu i helgen när jag hade sex så knakade sängen något så fruktansvärt.. varenda juck man tog så knakar den.. eller det låter som att bäddmaddrassen stöter emot gaveln.. Jag har en klassisk malm säng.. någon som vet problemet?.. jag har försökt och titta på sängen men hittar inget fel...väldigt störande då grannarna bankande på väggen hihi^^

• Svar på tråden HJÄLP! sängen knakar något så fruktansvärt!
  • redneck girl

dra åt skruvarna kanske...eller kolla så den inte står mot golvlisten....

• Anonym (knak)

mot golvlisten står den inte.. och skruvarna har ja dragit åt.. de låter som att bäddmadrassen inte sitter i ordentligt, låter precis som att de sitter lösa.. för att om man hoppar i sängen så låter de inget..utan bara när man stöter framåt om du förstår vad jag menar..hmm ingen aning

• Stårschan

Är det glapp mellan sängramen och resårbottnen? Kan ni slå i några kilar för att hålla den på plats?

Den som vill bli älskad för den hon är, gör klokt i att se till att hennes sanna jag är värt att älska!
  • Anonym (Dunk i väggen)

Vi fick klagomål från hyresvärden en gång då vår säng väsnats väldigt mycket under en period.... {#lang_emotions_dreamer}

Vi drog ut sängen så den inte stod mot golvlisten, och la två kuddar mellan säng o vägg. Det funkade. Inga fler klagomål iaf... {#lang_emotions_wink}

Svar på tråden HJÄLP! sängen knakar något så fruktansvärt!