• Ida Sara

Fika dax i Lund

Hejsan!
    Är kanske ute i god tid, denna gången {#lang_emotions_smile}
    Har förslag på en dag i sista helgen i mars (27 eller 28 mars)
    Ni som inte kunde sist, nya eller.... ja alla som vill.
    Trevligt var det sist.

Vi hörs och ses!

• Svar på tråden Fika dax i Lund
  • miism

Vi kommer jättegärna, kan både lördagen och söndagen!

Våra papper gick idag iväg till Barnens Vänner för granskning, och ser allt OK ut så går de iväg till Kenya på torsdag... Pirrigt värre!

• Marianne76

Hej.

Vem är inbjuden till fikan? Skall man ha kommit till någon särskild punkt i adoptionsprocessen?

Hej

• Ida Sara

Maggie10, vi har alla kommit olika långt. Så det spelar ingen roll var i "resan" som man befinner sig. Vi pratar, byter tankar, frågor och erfarenheter. Hoppas att ni också kan komma.

Miism - jätte kram till er, min man och jag håller tummarna för att de kommer att gå iväg till Kenya på torsdag.

• Marianne76

Hej.

Om det är ok, så vill jag gärna komma och fika. Det hade varit jättekul att få prata om adoption med likasinnade.

Båda dagarna funkar för min del.

Hej och lycka till miism

• miism

Maggie 10: Instämmer med IdaSara, på förra fikan var vi flera personer som hade kommit helt olika långt i processen och vi hade verkligen jättetrevligt.
    Hur långt har ni kommit i er process?

Våra papper är just nu på väg ner mot Kenya och det känns som att fjärilarna i magen är på väg dit de med.... snacka om att nervositeten kom igång...Men Oh vad glad jag är, nu Äntligen är vi på G!

• cillis75

åh vad roligt!!! tyckte att det var så mysigt att träffas förra gången!

Kan båda dagarna.

Miism: vad roligt att papperna är på väg. ni är ju supernära nu, häftigt!!!
    Maggie10: roligt att du vill komma, vi hade verkligen supertrevligt förra gången. det är så skoj och skönt att träffa andra i samma situation

• Annwika

Hej!

Lika bra att planera i tid... Jag har tyvärr lite annat planerat den helgen men kan mellan två och fem på lördagen och efter två på söndagen! Hoppas på att kunna vara med denna gången!

Och grattis till er som fått medgivande, Ida Sara! Ska bli spännande att höra om vad ni har för funderingar kring land och så...

• Marianne76

Hej

Ni undrade över vår situation och i dagsläget är vi godkända och står i kö. Vi har tyvärr inte särskilt bra könummer utan räknar med att vi får vänta ganska länge innan vi får barnbesked.

Jag kan fika båda dagarna.

Hej.

• Svinto

Jag vill klart också med!

Har dock inte min almanacka här utan återkommer med den dag som passar mig bäst men söndagar brukar vara bäst...

Svar på tråden Fika dax i Lund