• Anonym (rumpan)

Komma i analen?

Jag som tjej tycker det är jättehärligt med både analsex och när mannen kommer i analen, men endast en av de män jag vart med har velat komma där bak, varför? Har såklart accepterat och köpt läget, trots att jag gillar det. Men blir nyfiken, varför vill inte en man spruta i analen?

• Svar på tråden Komma i analen?
  • honkie

vissa kanske är så pass tröga att det tror att du kan bli gravid även där. annan förklaring känner jag inte till, att spruta i analen är nästan skönare än att spruta i munnen.

do me a favour, accidentally step on your wife's sunglasses
  • Anonym (rumpan)
    honkie skrev 2010-03-01 21:53:32 följande:
    vissa kanske är så pass tröga att det tror att du kan bli gravid även där.
    Då är det illa, de flesta jag tar hem har iaf passerat 40, och har nått barn eller 2 och är nysinglar, precis som jag själv då.
  • GefleMan

Det som är så härligt att spruta i analen...

• Anonym (flundran)

Det skulle kunna vara det visuella. Att de lägger mer vid att se 'finalen' än att "bara" känna när de kommer.
    Bara en teori...

• KalleKn

Var kommer dom då?

En del tjejer kan bli lite lustiga i magen av att få sprutet där bak, men är det inte ett problem så vill iaf inte jag dra ut när det blir som bäst

• redneck girl

japp,det är väl trevligt att gå hela vägen.men som sagt var så kan de ju bli lite lustigt där bak efter...så jag kan förstå att vissa avstår att få sprutet där bak.

• Maryestelle01
    redneck girl skrev 2010-03-02 11:17:22 följande:
    japp,det är väl trevligt att gå hela vägen.men som sagt var så kan de ju bli lite lustigt där bak efter...så jag kan förstå att vissa avstår att få sprutet där bak.
    amen..
  • Anonym (Gape)
    Anonym (flundran) skrev 2010-03-02 10:00:35 följande:
    Det skulle kunna vara det visuella. Att de lägger mer vid att se 'finalen' än att "bara" känna när de kommer. Bara en teori...
    Tror jag också.
    Dessutom är det härligt att se "hålet" när man kommer.
  • Nightprawler

Finns inget skönare än att "rota" precis när det går, så djupt som möjligt...

Svar på tråden Komma i analen?