• Anonym (orolig)

Oskuld och blödde mkt. Hjälp!

Hade sex med min kille för första gången igår och jag var även oskuld. Det blödde mycket, men gjorde inte alls ont. Idag har det fortsatt att blöda lite grann, inte lika mycket som mens, men det kommer då och då. Så ställer nu frågan till er alla här inne..

Är det normalt att blöda även dagen efter första samlaget? Jag har inte haft mens på 5 år, PGA divesse anledningar och jag har kollat upp varför jag inte har det. Kan det vara så att mensen kom igång nu när jag hade sex med han? Hur stor är chansen att jag är gravid då han kom i mig?

Många frågor och jag är lite orolig då jag är hos killen för första gången denna veckan och ca 70 mil hemifrån.

Hoppas någon har några tips iaf...

• Svar på tråden Oskuld och blödde mkt. Hjälp!
  • Anonym

Du blöder nog pga att du var oskuld....att mensen kommer igång ef 5 år pga sex tror jag inte.

• my heart
    Anonym skrev 2010-03-02 13:05:12 följande:
    Du blöder nog pga att du var oskuld....att mensen kommer igång ef 5 år pga sex tror jag inte.
    Oki, men det är inte så roligt att blöda dagen efter. Men det avtar antar jag...
  • Anonym

När jag hade sex första gången blödde jag i flera dagar. Och inte bara första gången utan flera gånger efter det också.

• my heart
    Anonym skrev 2010-03-02 13:06:54 följande:
    När jag hade sex första gången blödde jag i flera dagar. Och inte bara första gången utan flera gånger efter det också.
    OK tack.. för det känns precis som mesvärk. Och det är inte så kul nu när han vill hålla på och smeka och osv...
  • johrob

Om jag förstår det rätt så är du en rätt ung tjej. Har träffat en internet flirt och haft sex med honom utan skydd eftersom du undrar om man kan bli gravid om han kommer i dig?

För det första så SKA du alltid använda skydd!
    Ja, du kan bli gravid om han kommer i dig.
    Ja, jag tror att du blöder då du precis blivit av med oskulden...

I övrigt hoppas jag att han var värd det...
    Tycker att defenitivt att han (som troligtvis är mkt äldre) BORDE veta att man skyddar sig.

Hoppas du slapp bli smittad med något.

• Anonym (hallåå)

Jag hoppas verkligen du skyddade dig, bara för att du inte haft mens på länge så ska du/ni ändå ta ett ansvar... Detta gör mig en aning irriterad på hur folk knullar och inte tänker på barn som kan komma till världen, särskilt när de är bara barnet själva!!

• Anonym
    johrob skrev 2010-03-02 13:10:55 följande:
    Om jag förstår det rätt så är du en rätt ung tjej. Har träffat en internet flirt och haft sex med honom utan skydd eftersom du undrar om man kan bli gravid om han kommer i dig? För det första så SKA du alltid använda skydd! Ja, du kan bli gravid om han kommer i dig. Ja, jag tror att du blöder då du precis blivit av med oskulden... I övrigt hoppas jag att han var värd det... Tycker att defenitivt att han (som troligtvis är mkt äldre) BORDE veta att man skyddar sig. Hoppas du slapp bli smittad med något.
    ehh vad fan är ditt problem ? vart ngnstans står det att TS ska ha träffat en internet flirt ?? och vart står det att killen skall vara äldre ?   sluta hoppa på folk annars kan du ge tusan i o skriva ett svar. det går att svara enjlet på frågan TS ställde utan att skriva på sättet du gjorde!
  • Anonym (orolig)
    johrob skrev 2010-03-02 13:10:55 följande:
    Om jag förstår det rätt så är du en rätt ung tjej. Har träffat en internet flirt och haft sex med honom utan skydd eftersom du undrar om man kan bli gravid om han kommer i dig?För det första så SKA du alltid använda skydd!Ja, du kan bli gravid om han kommer i dig.Ja, jag tror att du blöder då du precis blivit av med oskulden...I övrigt hoppas jag att han var värd det...Tycker att defenitivt att han (som troligtvis är mkt äldre) BORDE veta att man skyddar sig.Hoppas du slapp bli smittad med något.
    Jag är 23 han 27. Ja han var värd det för jag älskar han....
  • Anonym (orolig)
    Anonym (hallåå) skrev 2010-03-02 13:11:29 följande:
    Jag hoppas verkligen du skyddade dig, bara för att du inte haft mens på länge så ska du/ni ändå ta ett ansvar... Detta gör mig en aning irriterad på hur folk knullar och inte tänker på barn som kan komma till världen, särskilt när de är bara barnet själva!!
    jag är 23 han 27, och vi valde att inte använda skydd. Kommer det ett barn gör det.
  • Anonym (orolig)
    Anonym skrev 2010-03-02 13:13:09 följande:
    ehh vad fan är ditt problem ? vart ngnstans står det att TS ska ha träffat en internet flirt ?? och vart står det att killen skall vara äldre ?   sluta hoppa på folk annars kan du ge tusan i o skriva ett svar. det går att svara enjlet på frågan TS ställde utan att skriva på sättet du gjorde!
    Tack, han är en kille jag träffat på nätet, men vi har snackat mkt innan, och jag var säker på mitt val att låta han vara den första.
  • Anonym (hallåå)
    Anonym (orolig) skrev 2010-03-02 13:14:42 följande:
    jag är 23 han 27, och vi valde att inte använda skydd. Kommer det ett barn gör det.
    Vilken härlig inställning!!!!
  • Anonym (orolig)
    Anonym (hallåå) skrev 2010-03-02 13:17:14 följande:
    Vilken härlig inställning!!!!
    Ja,  men det är vårt val inte ditt. Du vet ju inte ens hur länge vi varit tillsammans
  • johrob
    Anonym skrev 2010-03-02 13:13:09 följande:
    Du tycker inte att saker och ting var så uppenbara eller?
  • Anonym (hallåå)
    Anonym (orolig) skrev 2010-03-02 13:19:33 följande:
    Ja,  men det är vårt val inte ditt. Du vet ju inte ens hur länge vi varit tillsammans
    Du skriver att ni har snackat mkt innan..... Detta var första gången ni låg med varann och samtidigt förlorade du din oskuld... Ni verkar bo 70 mil ifrån varandra...Var detta första gången ni träffades efter att ha snackat mkt på nätet??
    Jag undrar om du spelar dum när du frågar om du kan bli gravid om han kommer i dig???? Du är trots allt 23 år, men beter dig verkligen inte som det...

SUCK
  • Anonym (hallåå)
    johrob skrev 2010-03-02 13:26:55 följande:
    Du tycker inte att saker och ting var så uppenbara eller?
    Håller helt med dig....
  • Anonym (orolig)
    Anonym (hallåå) skrev 2010-03-02 13:27:25 följande:
    Du skriver att ni har snackat mkt innan..... Detta var första gången ni låg med varann och samtidigt förlorade du din oskuld... Ni verkar bo 70 mil ifrån varandra...Var detta första gången ni träffades efter att ha snackat mkt på nätet??Jag undrar om du spelar dum när du frågar om du kan bli gravid om han kommer i dig???? Du är trots allt 23 år, men beter dig verkligen inte som det...SUCK
    Nej inte första gången vi träffades utan bara första sexet. Jag fattar ju att man kan bli gravid om han kommer i mig, men eftersom att jag inte har mens så undrade jag det.
  • Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2010-03-02 13:31:07 följande:
    Nej inte första gången vi träffades utan bara första sexet. Jag fattar ju att man kan bli gravid om han kommer i mig, men eftersom att jag inte har mens så undrade jag det.
    man kan ha ägglossning utan mens, men det är nog inte speciellt vanligt. 
Svar på tråden Oskuld och blödde mkt. Hjälp!