Någon som varit på emmaultraljudsklinik i malmö?
Vi ska dit på Lördag och göra ett könsultraljud och jag undrar om det är någon som
varit där och gjort detta? nu ska vi dit och göra 2d och inte 3D...
Men är dom duktiga?
Vi ska dit på Lördag och göra ett könsultraljud och jag undrar om det är någon som
varit där och gjort detta? nu ska vi dit och göra 2d och inte 3D...
Men är dom duktiga?
Jag har inte varit i Malmö, men jag var i Göteborg. Jag kollade upp recensioner innan jag bokade, och jag hittade inget negativt om den i Malmö. Den i göteborg var helt nyöppnad, så den stod det inte så mycket om, men jag tyckte att det var väldigt bra!
Vi gjorde ett vanligt 2D, men ändå fick vi några 3D bilder med oss, dock var de inte så tydliga, men hade vi betalat mer så hade de nog vart mer noggranna! Det skiljer ju sig ändå litegrann på priset för 2D och 3D.
Lycka till!
Ja det gör ju det...åh, vad spännande att höra. Längtar ihjäl mig, vi tror verkligen att det är en pojke...Min man har 2 pojkar sedan innan så han hoppas ju på en flicka, men blir lika glad om det är pojke såklart.
Jag blir glad oavsett
Nu har jag också bokat ett kön ul där. Sååå spännande. Vi har en kille sen innan. Vad snällt att ni fick 3d fast ni betalade för 2d. Kunde dom säga tydligt vad det vad för kön. Har du några bilder?
På våran killes ul så såg vi ett litet vitt streck därnere men när vi var på vanligt ul idag på östra i göteborg såg vi inget så det är därför vi måste kolla en gång till.
Vi gjorde 3d och köns-UL i Malmö och var jättenöjda. Däremot ville inte lilltjejen visa ansiktet alls, så vi fick välja mellan att komma tillbaka en annan dag, och att få avdrag på priset. De var trevliga och professionella och jag har bara gott att säga.
kul att höra
Jag var där på Emma i Malmö idag, också för att kolla kön då lilla Pyret inte ville visa det på rutinultraljudet för tre veckor sedan.
Barnmorskan som gjorde undersökningen hann bara lägga den där staven på magen så sa hon; Det blir en lillasyster
Jag frågade nog 2 ggr minst om hon var riktigt säker och hon sa att hon var 100% säker, det syntes tydligt sa hon.
Hon kollade även över lite allmänt, hjärtat och mängden fostervatten och njurar och så. Vi fick en hel del bilder med oss och även bilderna på cd. Det ingick i priset. Vi gjorde vanligt 2D.
Jag är supernöjd och hoppas att ni också blir det!
Var i Malmö i höstas och gjorde könsul på Emma ultraljudsklinik. Är mycket nöjd med det bemötande vi fick, vi fick superfina bilder med oss hem (gjorde 2d) och vi kunde tydligt se att det var en tjej vi väntade. Barnmorskan som gjorde det sa att hon var 100% säker och att hon kunde sätta sin legitimation på att det var/är en tjej. Har nu tre veckor kvar till bf. Gjorde ett tillväxt ul förra veckan och bad då barnmorskan att kolla igen (bara för att...) och då såg även hon tydligt att det är en tjej.
åh, vad glad jag blir....jag längtar verkligen dit.....på Lördag vid den här tiden (18:12) så vet vi vad det blir...vi tror dock på pojke