kär i en straight tjej..
Jag träffade denna underbara kvinna för ett år sedan. Sen har vi haft mer och mer kontakt med varandra och nu har vi båda lämnat våra män, bor i lägenheter och är singlel. Det började med att vi talade i telefon och jag kände redan då att det var något speciellt med henne. Man kan nästan säga "kärlek INNAN första ögonkastet".
Mina känslor för henne växte bara mer och mer för varje gång vi träffades. Hon vet att jag är bisexuell (ev lesbisk) och hon är en person som älskar människor, är gärna nära och kramas och pussas, men går inte längre än "hångel" med en annan kvinna. Jag har pratat med henne och sagt att jag vill veta vart jag har henne, så jag inte får massa känslor som bara ställer till det.. Jag sa aldrig att jag redan känner massor för henne. Så det kändes bra att få veta vart hon står, men jag blev ju så klart besviken..
Detta är en otroligt vacker kvinna som har ALLT! Hon är perfekt på alla sätt, smart, humor, bra utbildning, ordentligt jobb, inget är omöjligt, sexig... Jag vill bara hålla om henne, ta hand om henne, mysa, älska... jag är så väldigt förälskad i henne och kämpar med känslorna när vi umgås. För jag vet ju att det är lönlöst..
Om vi går ut och dansar och dricker vin så blir det alltid att vi pussas lite, dansar intimt, håller om varandra, myser.. och jag vet att det bara gör saken värre, men det går ju inte att motstå!
SÅ.. vad gör man? Kan man hoppas att hon någonsin ska "omvändas" eller vore det bättre att bara låta det bero och hoppas att känslorna svalnar?
Hur kan man bli så kär och känna det som att man träffat Den stora kärleken, när den andra parten inte kan bli kär tillbaka... :(