• Agneta1953

Spådam Madame Zelda

Jag brukar anlita spådamen Madame Zelda några gånger per år och jag är väldigt nöjd med hennes svar och råd. Är det fler som har positiva erfarenheter av henne? Negativa? Vilka spådamer brukar ni anlita?

Zeldas hemsida - www.alltomtarot.com

• Svar på tråden Spådam Madame Zelda
  • Husgudinnan

Tack för tipset Agneta! Jag är supernöjd med de svar jag fått av Zelda. Har också beställt livsuppgift och änglaguiden och det har varit mycket intressant läsning.

• LadyCharlotte

Min mamma har spått sig hos henne..Tyckte mest att det var "denna månad kan du vinna på lotto" och dyl..Var rätt besviken och kommer själv inte spå mig hos henne..
    Funderar på att spå mig hos Esmeralda istället=0) Väntar bara på pengar.
    Ngn som blivit spådd av henne?

• KristenTjej84

Jag skulle aldrig i mitt liv kontakta en spådam, då de antingen är lurendrejare, eller så har de kontakt med onda andar som mer än gärna nästlar sig in i ens liv när man kontaktar spådamerna.
    De spådamerna som vet mycket om människor, har med stor sannolikhet haft med onda andemakter att göra.
    Har ett minne av att min lillasyster sov över hos sin kompis som liten, kompisen hade en mamma som var spådam, en gång så såg min lillasyster djävulens bild i sin kompis mammas dator skärm.
    Vilket bara bestyrker vad jag känt av sedan första början, så fort tarot linjens reklam kommer på TV så får jag kalla kårar.
    Nu har jag i alla fall varnat, sen är det upp till de som läser det här om de vill ta det på allvar eller ej.

• Greta01

Jag har bara bra erfarenheter av sierskor och siare. Ingen som skickat några onda andar efter mig i alla fall...

De som jag tycker varit bäst är David East och Madame Zelda. när det gäller spådamer är det nog så att "som man frågar får man svar" gäller. Ställer man bra och konkreta frågor får man bra svar tillbaka, ställer man allmänna frågor får man allmänna svar tillbaka. Det handlar ju om att tolka tarotkorten och då behövs lite "kött på benen".

De tarotlinjer som AquariusGirl nämner är dock bara bluff! Har hört någonstans att tarottydarna där också extraknäcker som "telesexvärdinnor" för att få ihop till brödfödan.

• LadyCharlotte
    Greta01 skrev 2010-06-24 08:52:38 följande:
    Jag har bara bra erfarenheter av sierskor och siare. Ingen som skickat några onda andar efter mig i alla fall...

De som jag tycker varit bäst är David East och Madame Zelda. när det gäller spådamer är det nog så att "som man frågar får man svar" gäller. Ställer man bra och konkreta frågor får man bra svar tillbaka, ställer man allmänna frågor får man allmänna svar tillbaka. Det handlar ju om att tolka tarotkorten och då behövs lite "kött på benen".

De tarotlinjer som AquariusGirl nämner är dock bara bluff! Har hört någonstans att tarottydarna där också extraknäcker som "telesexvärdinnor" för att få ihop till brödfödan.
    Aldrig hört talas om D.East

Brukar heller aldrig köra allmäna frågor utan riktigt grundliga utförliga med efterföljande frågor.

Har varit hos en dam som heter Irmelie i Gamla Stan..Vet inte om hon är verksam längre men hon är grymt duktig..

Skulle aldrig få för mig att ringa en tarotlinje...
    20 spänn i min..

Men jisses..Testas de inte innan de anställs?
  • FridaSpirit

Har blivit spådd av en massa spådamer och spåherrar, bland annat just Madam Zelda. Hon är definitivt bra, riktigt bra, men inte bäst. Har spått mig mycket i Frankrike och tycker att det är en helt annan klass på spådamerna där. I Sverige kan jag rekommendera är Lena Ranelid, Hekki Vesa och Madam Zelda. 

Varnar för Esmaralda och Anna-Lena, det är terapeuter som "leker spådam". De är inte synska.  

• Minnah65

Hej.

Jag brukar ringa ringa en spådam typ en gång i månaden. Har provat många olika, men det var svårt att hitta rätt, vilket jag gjorde till sist.

Så jag tänkte ge er mitt tips om en bra sida med mycket info och duktiga spådamer. www.spadam.se  

Ha det bra!

Kram Minnah 

• undine

Jag har själv jobbat som spådam på en tarotlinje och jag kan säga att beroende på vilket företag man ringt, hade jag kunnat tänka mig att ringa. Det var intagningsprov på företaget jag jobbade för, man skulle spå chefen och ta reda på saker om hennes liv och familj. Sedan om det var sant eller om det bara var ett trick från hennes sida, vet jag ju inte.

Men jag lade tarotkort på riktigt i varje fall. Dock var det svårt eftersom det kostade 20 kr minuten och de som ringde var väldigt stressade och jäktade pga. priset. Jag kan inte lägga tarot under press utan tar tid på mig. Så folk blev ofta arga och klickade mig i örat osv.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Svar på tråden Spådam Madame Zelda