Hur länge är du utan mens?
hejsan. hur länge har ni varit utan mens och inte varit gravida? ja har alltid fått mens varje månad men nu är ja inne på 43 dagar. fick diagnosen i dec.
Alltså vilken dag utan mens är ni inne på nu?
hejsan. hur länge har ni varit utan mens och inte varit gravida? ja har alltid fått mens varje månad men nu är ja inne på 43 dagar. fick diagnosen i dec.
Alltså vilken dag utan mens är ni inne på nu?
Det längsta jag gått är 120 dagar, annars har jag 45-60 dagar. Det är nästan alltid olika.
en sak ja undrar bara, vi som har pcos, visst kan de va så att vi får ägglossning av oss själv och då kanske tror att mensen är sen och inte bryr sej. men man kanske är gravid iaf?
Ja det är möjligt. Jag har gjort ÄL-test i 5 dagar nu och det har visat att jag har ÄL,
27 dagar efter första mensdagen. Men om det verkligen var en riktig Äl vet jag inte, har hört att ÄL-tester på de som har PCO kan visa falskt positivt. Men det är fullt möjligt att ha ÄL utan medicinsk hjälp.
har mått skit dåligt hela dagen och höll på att spy imorse men tror inte ja är gravid direkt. börja bara tänka på de:P haha
Det längsta jag har gått utan mens var nästan ett år... Mellan typ 15 och 25-årsåldern hade jag mens regelbundet var trejde månad, men de senaste 7-8 åren finns det inget som helst mönster. Min gynekolog har gett mig diagnosen PCO, men menar att det är lite klurigt då jag i stort sett inte har någon som helst hormonell avvikelse. Önskar att man kunde få mer information, men vad jag förstår så är PCO fortfarande tämligen outforskat.
Jag håller inte räkningen på det sedan jag fick diagnosen ställd. Jag märker tydligt när jag inte har äl men får sedan när mensen egentligen skall komma en lättare blödning som inte är mens. Det är ungefär så här varannan månad, dvs. varann månad äl och varannan inte.
har varit utan mens nästan ett år , annars brukar det vara mellan 30-50 dagar.
jag har varigt utan mens i över 6 månader som längst
Jag kan vara utan mens i ca 90 dagar och då får jag en mensliknande blödning utan ägglossning. Men när jag får behandling så får jag ägglossning och mens.
När min mens är så pass sen kan jag också må illa, huvudvärk och andra symtom också som kan likna graviditetssymtom.
Fick diagnosen pcos i mars 2009.
Det varierar. I snitt ligger min cykel på 38 dagar tror jag, men det har gått över 80 dagar ibland också.
Jag är på dag 75 idag