• Anonym (hjälp snälla!)

bra gynekolog i stockholm snarast!

någon som kan rekommendera en bra gynekolog i stockholm?
    jag bor söder om stan, men det spelar ingen roll var jag går. nån som varit hos någon som faktiskt lyssnar och tar en på allvar? alla tips mottages!

• Svar på tråden bra gynekolog i stockholm snarast!
  • Anonym (jag)

Jan-åke Erlingsson på mama mia karlavägen. Han är helt klart bäst och en otroligt empatisk läkare.

• blinkalilla

Har hört att Karin Etzler i Vällingby ska vara mycket duktig.
    Har flera bekanta som går hos henne och alla är nöjda, funderar själv på att börja gå hos henne efter alla rekommendationer.

• Anonym (hjälp snälla!)
    Anonym (jag) skrev 2010-03-03 17:05:37 följande:
    Jan-åke Erlingsson på mama mia karlavägen. Han är helt klart bäst och en otroligt empatisk läkare.
     kan man gå dit även om man inte är gravid?
    blinkalilla skrev 2010-03-03 17:19:28 följande:
    Har hört att Karin Etzler i Vällingby ska vara mycket duktig. Har flera bekanta som går hos henne och alla är nöjda, funderar själv på att börja gå hos henne efter alla rekommendationer.
    låter ju bra om hon blir rekommenderad av flera!  vällingby är liite långt bort men det skulle ju va värt det om hon är bra!
  • Anonym (jag)

Jag gick där i flera år innan jag blev gravid och nu efter. Han är grymt bra och 6 av mina vänner och en svägerska har han och alla är nöjda.

• Anonym

Bo Anzén på Danderyds Sjukhus!

• Anonym (?)

Vad har du för probelm TS?

• Tacksamma mamman

Röstar också på Dr Erlingson, han är bäst. Professionell och mer kunnig än de flesta av hans kollegor. Jag gick igenom en mycket svår graviditet och han var så engagerad och ansvarsfull. Gjorde regelbundna kontroller, tog extraprover etc

• Anonym (Anna)

Gyn-mottagning i Globen.

Svar på tråden bra gynekolog i stockholm snarast!