• Tizzano

Varför skärmen säger "www.Bangbros.com" efter min son lämnar trots att han bara gör läxor?

Varje kväll under läsåret min son berättar han gör läxor på familjens dator. En gång i en stund kommer jag ner över hans arbete, men skärmen kommer upp www.Bangbros.com och det är en flicka. Är det här en läxa webbplats eller något? Det ber mig att ge ett lösenord varje gång, men jag vet inte det. hjälp tack
  • Svar på tråden Varför skärmen säger "www.Bangbros.com" efter min son lämnar trots att han bara gör läxor?
  • Girlinthecity

HAHA! Men snälla du, vad har man för läxor som alltid måste göras framför datorn?! han ljuger ju så klart :)

• Hugful80
    Tizzano skrev 2010-03-04 02:50:33 följande:
    Varje kväll under läsåret min son berättar han gör läxor på familjens dator. En gång i en stund kommer jag ner över hans arbete, men skärmen kommer upp www.Bangbros.com och det är en flicka. Är det här en läxa webbplats eller något? Det ber mig att ge ett lösenord varje gång, men jag vet inte det. hjälp tack
    Din son gör så mycket mer än bara läser läxor vid datorn. Han surfar porr.
Svar på tråden Varför skärmen säger "www.Bangbros.com" efter min son lämnar trots att han bara gör läxor?