• ejja81

singek eller dubbelvagn barn nästan 4 år

fudnear ltie på när dem slutar åka vagn helt,,eelr är förstora för det.
    min tjej är en latmask å älskar åka vagn,,,så  singe vagn emd ståräda 
    elelr dubbelvagn så hon kan sitta......hur har ni gjort med era barn som nästan blir 4 år när syskon kommer!

• Svar på tråden singek eller dubbelvagn barn nästan 4 år
  • The Black Lady

Är syskonet 4 år behövs ingen syskonvagn, enligt mig... man kan köpa ståbräda vid behov.

• ejja81

nästan 4 år,,,jo dem skall altl kuna gå då,,en är somamr å semester tider å ma är ute mycket,,,har man då ett bar som älskar åka vagn å får otn i bena efter 3 minuter är därför jag funderar ltie .

annars tycker jag med att dem kan gå,,flästa slutar ju åka vagn runt 3 år.

• Kaxelina

En ståbräda skulle inte ens behövas heller. Mina barn slutade med barnvagn när dom var två år gamla och dom fick snällt gå. Ibalnd fick dom komma upp på axlarna.

Mamma till tjejerna -02, -04 och -06.
  • Cat3

Ett normal frisk 4-åring ska kunna gå men inte flera timmar på stan då kanske.

Vilket är ditt behov? Korta sträckor till och från dagis/affär eller långpromenader och heldagar på utflykt.

• ejja81

mycket promenader mycket ute,,,,,min tjej är fullt frisk men gilalr itne att gå,,,aldrig gjort

blir nog ståbräda för våran del,,,,,finns det ståbräde som pasar till dem flästa vagnarna?

vilken vagn rekomendear ni?  letar å letar

• ejja81

hur är cresent vagnarra ?   är dem bra  elerl skall man sattsa på brio elelr emmaljunga?

itne hitat någn som är snygg  men säkerheten går ju före

• jeeri74

Vår dotter var 3,5 när lillebror kom och vi behövde varken dubbelvagn  (fudnerade inte ens på) eller ståbräda. Vi funderade på ståbräda men när vi var ensam med bägge barnen var hon duktig på att gå, blev dock inga långpromenader utan mål -med mål klagade hon aldrig.
    När vi var två som var ute och gick brukade vi ta med en vagn till henne om hon inte orkade gå hela tiden.

• ejja81

dubbelvagn är ju sissta minuten,,me ståbräda är ju bra å ha,,,om man är ute å går ofta när ma vet att ma har ett bar som itne orkar.

men vet nu hur vagnen är jag skrev om ovan?

Svar på tråden singek eller dubbelvagn barn nästan 4 år