• mamlan

Någon som handlat från bonprix?

Är det någon som hanldat kläder från bonprix? (på nätet) Om ni har det hur är kläderna, stora eller små i storleken, är kvaliteten OK? Har det varit lätt att skicka tillbaka sådant som inte passat, kan man handla mot faktura? Har själv aldrig handlat från dem men såg en hel del snygga kläder jag blev lite sugen på..

• Svar på tråden Någon som handlat från bonprix?
  • mamlan

Är det verkligen ingen som handlat där?? puff puff

• sulinajo

Jag har gjort det nyligen 2ggr. Jag tycker att kvaliten var ganska dålig. Inte på allt dock så man måste nog prova sig fram. Jag har 36/38 hos de och tycker de är ganska stora i storlek. Enkelstorlekarna var normala i storlek.
    Att skicka tillbaka är inga problem!

• sulinajo

Man kan ta mot faktura eller betalkort glömde jag att skriva.

• My Girls

Hejsan!

Jag har beställt därifrån två gånger och jag är nöjd. Det enda jag kände var ett dåligt köp var en ärmlös topp i ren bomull, rakare modell. Den tappade formen direkt efter första tvätten. 
    Håller även med sulinjo, att storlekarna är större. Älskar deras jeans. Köpte ett par bootcut med låg midja. H&M´s pinnmodeller är bara att glömma när jag har bredare höfter och lår, men de här är suveräna. Så mjuka och bra stretch i de. Beställde en mindre storlek än jag brukar och de passar perfekt. 

Tänkte testa att beställa lite underkläder när de har fraktfritt på Kvinnodagen för att testa de. Behöver uppdatera lite.
    If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • My Girls

Det var förresten inga problem att få returnera toppen. Gick väldigt snabbt. Samma tycker jag med leveransen. Snabba bud

If you want things to be different, perhaps the answer is to become different yourself.
  • sulinajo

Mythea: Vad bra att du skrev om jeansen! Var bra sugen men har så svårt att beställa jeans men då kanske man vågar sig på det ändå!

• mamlan
    My Girls skrev 2010-03-06 21:04:20 följande:
    Hejsan!Jag har beställt därifrån två gånger och jag är nöjd. Det enda jag kände var ett dåligt köp var en ärmlös topp i ren bomull, rakare modell. Den tappade formen direkt efter första tvätten. Håller även med sulinjo, att storlekarna är större. Älskar deras jeans. Köpte ett par bootcut med låg midja. H&M´s pinnmodeller är bara att glömma när jag har bredare höfter och lår, men de här är suveräna. Så mjuka och bra stretch i de. Beställde en mindre storlek än jag brukar och de passar perfekt.  Tänkte testa att beställa lite underkläder när de har fraktfritt på Kvinnodagen för att testa de. Behöver uppdatera lite.
    Just underkläderna var en av anledningarna att jag blev sugen på att beställa..de hade ju storlekar ända upp till E-F på bh:ar, till bra priser dessutom och i annat än tant modeller..finns aldrig i "vanliga" postorderkataloger...Va bra medlite tips, då tror jag att jag ska ta och beställa där snart.
Svar på tråden Någon som handlat från bonprix?