• Anonym (sanna)

Tvillingkort-telia abonnem.

Tvillingkort?     Hur fungerar de??  visas alla sms på båda korten eller hur fungerar de??   glad för svar  kram

• Svar på tråden Tvillingkort-telia abonnem.
  • Anonym (sanna)
    sthlmsman77 skrev 2010-03-04 12:19:24 följande:
    sim kortet har ingenting med "vanliga" sms att göra...
    nehe,men m telia skrivit kortbyte i tel räkn om de va 99 kr, som kom va innebär de,e de simkortet man bara bytt men de e fortfarande samma tel nr?

va e tvillingkort ,går de o förklara enkelt?
  • sthlmsman77
    Med Extrakort kan du ha två gsm-nummer i samma abonnemang. Ring från din mobil och använd extrakortet för mobilt IT. klippt från telias hemsida
  • Anonym (sanna)
    sthlmsman77 skrev 2010-03-04 12:41:18 följande:
    Med Extrakort kan du ha två gsm-nummer i samma abonnemang. Ring från din mobil och använd extrakortet för mobilt IT. klippt från telias hemsida
    De e därför,kanske fick en förklaring på mkt nu..
     men dom gsm nr visas aldrig i en räkn eller?? då kan han va hemlig för mig menar ja!!!
  • sthlmsman77
    Anonym (sanna) skrev 2010-03-04 12:50:50 följande:
    De e därför,kanske fick en förklaring på mkt nu..  men dom gsm nr visas aldrig i en räkn eller?? då kan han va hemlig för mig menar ja!!!
    osäker på det....du menar att din man har tvillingkort och använder det ena numret för fuffens?
  • Anonym (sanna)
    sthlmsman77 skrev 2010-03-04 13:06:04 följande:
    osäker på det....du menar att din man har tvillingkort och använder det ena numret för fuffens?
    japp känns lite så ja.
    eftersom han ändrat  fr3/2 efter för mig mkt bra samtal vart alla sms går tll på en tel han säger han aldrig använder.men så kom ju räkn ops!!! nu helt plötsligt va de bara ett fåtal sms "men ett kortbyte" .så skriver du att man kan ha 2 nummer i samma abonemang ,de lät ju lite mysko,men då kör han nog över nya nr nu istället ,smart sambo då kan han fortsätta smsa ,tack för din info
Svar på tråden Tvillingkort-telia abonnem.