• Anonym (Hasse)

Min tjej byter städning mot sex

Jag och min tjej brukade dela på de mesta hemma. Jag handlade och bar hem maten. Hon laga mat och jag diskade och plockade undan. Städningen och tvätt turades vi om. Grejen är bara att nu när det är min tjejs tur att göra något så vill hon genast förhandla. Typ, Om jag tar tvätten istället för henne så suger hon av mig. Hon har räknat ut att det går fan så mycket snabbare. Och eftersom jag är kille är det rätt svårt att stå emot. Så nu gör jag nästan allt hemma. Det värsta är att vi aldrig har vanlig sex längre. Ni måste jag förtjäna det istället. Hon har till och med tagit fram en sort lista på vad olika saker är värda. Hon kallar det hjälpisar. Ett handjobb är fem hjälpisar och sedan går det uppåt till analsex som är trettio. Även om det är skönt att veta att man alltid kan få sex om man ligger i känns det ändå lite oromantiskt. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Min tjej byter städning mot sex
  • FreeForAll

Äh, win-win situation!

Jag ska testa om det funkar hemma hos oss....smart tjej du har!

Jag är PK, skjut mig.
  • Baloo81

Jag började skratta när jag läste detta som du skrev. Förlåt men jag kunde inte rå för det. På ett sätt hoppas jag att detta är ett skämt. Så du måste jobba för att få ha sex,avsuning mm av din tjej??
    Om min sambo hade sagt så hade jag sagt nej. Man ska ju iinte få jobba till sig att få ha sex med den man älskar på det sättet. Det är ju inte normalt. Om det inte känns bra för dig så hade jag sagt till din sambo direkt att det inte fungerar.
    Om hon inte förstår så vänder du på det och säger samma sak till henne.
    Hon sitter säkert och berättar detta för sina vänner.

• Drakenberg

Jag hade inte gått med på det. Det känns ju inte direkt att hon vill ha sex för att hon är sugen.

Men have feelings too - but who really cares!!!
  • Anonym

Jo, lite oromantiskt är det ju. Jag som tjej har iofs också utnyttjat min kvinnlighet då och då men inte mot städ och sånt utan mer att "jag suger av dig och du får sex ikväll om jag får gå ut med tjejerna" Min man började dock köra samma sak mot mig. "Du får sex ikväll om jag får gå ut och köra fyrhjuling" mm
    (Vi har två barn så därav byteshandel med att den ena stannar hemma)

Prova med att göra likadant mot henne. När det är du som ska diska, säg: du får suga av mig om du tar disken" Jag gör det och det med dig om du dammsuger. Kolla hur hon reagerar.

Det är ju egentligen att hon säljer sig till dig genom byteshandel med sexuella tjänster (jag också till min man iofs).

• Anonym

Knäpp tjej, knäpp kille som går med på sådant...

• Anonym
    Anonym (Hasse) skrev 2010-03-04 14:28:03 följande:
    Jag och min tjej brukade dela på de mesta hemma. Jag handlade och bar hem maten. Hon laga mat och jag diskade och plockade undan. Städningen och tvätt turades vi om. Grejen är bara att nu när det är min tjejs tur att göra något så vill hon genast förhandla. Typ, Om jag tar tvätten istället för henne så suger hon av mig. Hon har räknat ut att det går fan så mycket snabbare. Och eftersom jag är kille är det rätt svårt att stå emot. Så nu gör jag nästan allt hemma. Det värsta är att vi aldrig har vanlig sex längre. Ni måste jag förtjäna det istället. Hon har till och med tagit fram en sort lista på vad olika saker är värda. Hon kallar det hjälpisar. Ett handjobb är fem hjälpisar och sedan går det uppåt till analsex som är trettio. Även om det är skönt att veta att man alltid kan få sex om man ligger i känns det ändå lite oromantiskt. Vad tycker ni?
    gör du samma sak.. jag slickar dig om du diskar :D
  • John D

Händer det någon gång ibland så är det bara en kul grej, typ "jag vet att det är min tur att diska, men du får en avsugning om du gör det" lite flörtigt. Sånt tycker jag bara ger krydda åt vardagen, saknar det faktiskt i mitt nuvarande förhållande eftersom det aldrig händer.

Men om det blir enda sättet för dig att få sex och hon till och med har satt upp en prislista, då känns det mer som om hon utnyttjar dig. Jag skulle inte gå med på det, lite självrespekt har man även som kille faktiskt.

• Maryestelle01

Varför har jag inte tänkt på detta själv...{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_wink}

• Anonym (Hasse)

I början var det rätt kul. Jag rensade källarförrådet och tvättade alla fönstren och sedan gjorde hon allt jag ville en hel natt. Men nu vet jag inte. Har faktiskt provat med att vända på allt så att hon ska jobba ihop till sex, men det funkar inte. Hon klarar sig bra på egen hand, brukar hon säga. Hon säger att den enda hushållsmaskin hon behöver är en vibrator. Resten är till mig.

Svar på tråden Min tjej byter städning mot sex