• Paulai

Skinnjacka - otrendigt?

Är så sugen på att köpa en skinnjacka, en sån med mudd vid krage, ärmslut och midja. Tycker det är superfint! Är inne på en cognacsfärgad, typ ljus brun. MEN, nu börjar jag tveka efter att ha googlat runt lite. Är det moccajacka man ska ha? och måste det vara mc-stuk på den?

Finns här några hjälpsamma med koll på de senaste trenderna? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Skinnjacka - otrendigt?
  • La Lola

Helt ärligt, spelar det nån roll om det skulle vara otrendigt?

Jag köpte denna häromdan;
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_286088_F_1.jpg

O skiter ju blankt i om det är modernt eller inte.
    Jag tycker jackan är snygg. Helt enkelt.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Anna o Leia

För mig blir skinnjacka aldrig ute. Och jag vet väldigt många som tycker samma:) Har själv en svart mc jacka(köpt för snart tre år sen) jag ska börja använda den igen så fort det blir väder till det. Köp du en skinnpaj! det e sååå snyggt.

• Eisa

Men har du så dåligt självförtroende/självkänsla att du går efter TRENDER när du väljer kläder så rekommenderar jag:
    1. Psykoterapi
    2. Antidepressiva

Ev. elchocker.

• Empan81

En äkta skinnjacka är alltid en äkta skinnjacka. LÄNGTAR tills våren o jag får sätta på mig den igen, Känns alltid lika snyggt!! Har haft min i 5 år.

• Empan81
    Eisa skrev 2010-03-04 16:45:39 följande:
    Men har du så dåligt självförtroende/självkänsla att du går efter TRENDER när du väljer kläder så rekommenderar jag:1. Psykoterapi2. AntidepressivaEv. elchocker.
    Men att man vill vara trendmedveten är väl för faan ingen sjukdom!!! Vad löjligt.
  • Jimmyh
    Paulai skrev 2010-03-04 16:37:08 följande:
    Är så sugen på att köpa en skinnjacka, en sån med mudd vid krage, ärmslut och midja. Tycker det är superfint! Är inne på en cognacsfärgad, typ ljus brun. MEN, nu börjar jag tveka efter att ha googlat runt lite. Är det moccajacka man ska ha? och måste det vara mc-stuk på den? Finns här några hjälpsamma med koll på de senaste trenderna? Tacksam för svar!
    Så länge du tycket att jackan är snygg och vill ha den så spelar det väll ingen roll om det är modernt eller inte?

Modet är inget jag skulle bry mig om iaf :)
  • Anna o Leia
    Jimmyh skrev 2010-03-04 16:50:49 följande:
    Så länge du tycket att jackan är snygg och vill ha den så spelar det väll ingen roll om det är modernt eller inte? Modet är inget jag skulle bry mig om iaf :)
    Håller med dig! Jag har aldrig någonsin följt en trend.. har däremot alltid fått komplimanger för mina klädval:) Köper det jag tycker e snyggt och passar mig o min stil! {#lang_emotions_kiss}
  • Jimmyh
    Anna o Leia skrev 2010-03-04 17:01:30 följande:
    Håller med dig! Jag har aldrig någonsin följt en trend.. har däremot alltid fått komplimanger för mina klädval:) Köper det jag tycker e snyggt och passar mig o min stil!
    Jag gör exakt samma sak. De ända riktiga märkes kläderna jag använder är björn borg kalsonger men de är ju bara för att dom är så extremt sköna. annars köper man det man gillar och tycker är snyggt. köpte 2 par jeans/kostym byxor här om dagen, rea kostade 49 kronor styck och jag har aldrig sätt någon med sådanna eller hört nått mode om dom men sköna och snygga är dom :)
Svar på tråden Skinnjacka - otrendigt?