• Längtar efter barn

Normalt att inte må illa?

Jag är iof bara i vecka 5+5 (v 6) men känner inte av något illamående.

Är det vanligt att inte må illa eller tror ni att det kommer snart?

Hur är det för er andra?

• Svar på tråden Normalt att inte må illa?
  • Mandragora

Det är helt normalt att inte må illa.

Awesomeness now has a name. Let me introduce myself. | shakti.blogg.se
  • Längtar efter barn

oo vad bra, blev lite orolig att något var knas...

• Rosenbarn

Var glad, är inte så skoj att må  illa kan ja tro. Inte haft problem med de själv men min kollega kunde inte ¨äta nå.. Så njut och gläd dig år att du mår bra

• jezzy

Jag har börjat må illa nu.
    Speciellt morgon och kväll.
    Är i v. 5+4.
    Alla mina grav har varit olika. Har aldrig mått illa så här tidigt förut.

• Pancakes

Jag har inte heller mått illa alls. Är i vecka sju. Har också varit orolig för det men pratade med min svägerska som inte mådde illa någon gång varken under första eller andra graviditeten, så då blev jag lugnare.

• toklycka

Jag är oxå i vecka 5 och har inte börjat må illa än iallafall..

• Fialej88

Samma här, är i vecka 6 (5+5) och mår inte alls illa. Så skönt att slippa det än så länge:)

• PennyJenny

Har inte mått illa alls knappt under mina gravdiiteter. Inte nu heller (bara v5+3 ännu)

• asdfghj

började inte må illa förrän v.12

• LinaoJens

Jag är i v.13 nu och har inte mått illa alls... så får hålla tummarna att jag klarar mig! =)

• SailorGirl

Jag är i vecka 8 och har bara mått illa om det gått för långt mellan måltiderna, eller om jag ätit för mycket. När jag mått illa har det mest varit lite obehag, inte krama toalettstolen och "prata med Ulrik". Jag är jätteglad att slippa. Inte för att jag är kräkfobiker, utan bara för att det verkar vara väldigt jobbigt. Man vet aldrig när det kommer och får i värsta fall frätskador på tänderna :-/De som kräks genom hela sina graviditeter och ändå vågar ge sig på att bli gravida igen beundrar jag. Sicka målinriktade brudar!

Fick förresten höra att om man inte mått illa så här långt, så kommer man inte att göra det senare heller. Någon som vet om det stämmer? Vill gärna ha skriftligt på det, så om någon har en källa att dela med sig av, så blir jag väldans glad.

• lillgarden

Ingen graviditet är ju den andra lik.
    Vissa mår illa visssa inte.
    Var glad att du inte mår illa :)

• akiire

hej!

jag är i vecka 14 nu och har inte mått illa hittills. tycker att det är oförskämt bra! :)
  • Michiyo

lyckliga människor ni e xD

jag började må smått illa i vecka 7/8 och trodde att jag kom lindrigt undan.. fick inte ens kväljningar utan bara ett smått illa mående som om man druckit/ätit för mycket.. nu när jag gick in i vecka 10 gick ju mina drömmar i kras.. så fort jag hostar eller nyser e det kört så jag total vägrar göra något som kan orsaka hosta/nysning :p

men antagligen e du en av dom lyckliga som kommer att slippa problemen ;) lycka till :) och grattis till ditt plus :)

• Soffi83

Är själv nånstans i vecka 9 plus några dagar och har hittills inte mått illa. Hoppas på att slippa helt, men vem vet?

• Mallas

Själv har bara haft någon dag då och då som jag känt lätt obehag och en klump i halsen. Ofta i samband med att jag inte ätit på ett par timmar. Annars har jag klarat mig bra hittills. Skönt! Är i vecka 8 nu.

• NoomiPernilla

vad skönt att läsa tråden.

Jag är i vecka 5 och mår inte heller illa... nojjar om missfall

men lugnande att läsa detta...

Svar på tråden Normalt att inte må illa?