• PerG

Badhus i Göteborg för 2-åring?

Har funderingar på att åka iväg och bada med sonen lite då och då nu under våren men undrar om någon har tips på vilka badhus/simhallar i Göteborg som har bra bassänger som är lämpliga att ta med en 2-åring till?

• Svar på tråden Badhus i Göteborg för 2-åring?
  • PerG
    Hanna36 skrev 2010-03-04 21:56:56 följande:
    Vattenpalatset i Lerum?
    Jag har hört bra om det från en kollega, så det ligger defintivt med på listan, men det ligger ju i Lerum så det är en bit (även om det kan vara värt resan om badhuset är bra?)
  • oktobermammsen

ÅBY! speciell barnpool för småttingar

• Sanna K
    oktobermammsen skrev 2010-03-04 22:01:58 följande:
    ÅBY! speciell barnpool för småttingar
    Utan tvekan! Det bästa för småttingar.
    This bitch bites
  • Freiya

vi var i lerum i höstas, hade minnen från när jag var liten, att det var så himla bra, men tyckte inte att det var nåt särskilt alls. finns ingen barnpool. bara en strand om man säger, som är pytteliten. inga rutschkanor för barn heller, bra den stora.
     fanns en babysim-pool också, men den var upptagen av just babysim, vet inte om den var öppen sen.
    kn tillägga att mina ungar är 3,5 och 1,5.
    dessutom är omklädningsrummen helknasiga. man får byta om bakom en vägg och sen gå in i ett jätterum där alla skåp finns, både män och kvinnor blandat. när man kommer ut från duschrummet kommer man direkt in dit. ja vill inte byta om en halvmeter från en främmande gubbe! 

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
Svar på tråden Badhus i Göteborg för 2-åring?