• Callina

Weekendresa med ungdomar i påsk??

Vill åka på weekendresa med killarna under påsken (14&17 år) men svååårt att hitta något bra... allt bra är väl slutsålt antar jag. Och inte lätt att hitta något som vi gillar, både vuxna och tonåringar. Något tips? Det ska inte vara en hel vecka och får kosta max 25.000 för 4 personer.
  • Svar på tråden Weekendresa med ungdomar i påsk??
  • Jagsjälv

Vad har du tänkt dig för någon slags resa?
    Jag tänkte på Berlin som är en stad som har allt! Kanske kunde passa era killar? Annars är ju hela Europa fullt av härliga städer som passar både tonåringar och vuxna. Det beror lite på vad ni har för intresse. Kolla Ryanair eller andra lågprisbolag.

• Cinnamon girl

Åka skidor i någon backe! Allt är inte fullbokat ännu. Bokade själv min påskresa precis idag.

• Callina

Det blev Barcelona och även en fotbollsmatch med Barca inbokad

• Jagsjälv

Jag blir så avis!! Hoppas att ni får det bra!

• Callina

Tack, hoppas jag också Dyrt blev det men vi håller på och säljer hus och separerar och har inte hittat vårt nya boende än så vi behöver tänka på något annat i några dagar.  Känner att jag nästa gång skulle vilja åka till Berlin.
    Du har varit där?

• Jagsjälv

Jag var i Berlin förra året, i början av maj. Är intresserad av histora och så. Då är ju Berlin perfekt. Massor att titta på. Bra shopping mm mm. Var en sväng på zoo också. Jag var inte ute efter nå´t nattliv, annars ska det vara bra också.
    Berlin är så himla stort och det finns så mycket att göra och se. Jag var där i tre dagar och har fortfarande massor kvar...
    Vi hittade billiga flygbiljetter med Ryanair (perfekt) och så går det fort att flyga dit. Kommer absolut att åka dit igen.
    Har tyvärr inte varit i Barcelona. Drömmer ju om att åka dit så länge Zlatan är kvar och se en match.
    Vad skönt för er att komma iväg! Hoppas ni får urtrevligt!

Svar på tråden Weekendresa med ungdomar i påsk??