Vad för vantar till våren?
Snart är det ju slaskig vår, vad har era 2-åringar för vantar då?
Snart är det ju slaskig vår, vad har era 2-åringar för vantar då?
Fodrade galonvantar
Samma,de som ofta heter regnvantar i affärerna
Såg att det fanns sån på Citygross för 39 kr typ. superbilligt !
Galonvantar när det är blött och tunna fingervantar när det är tort.
Men var köper ni vantarna, vilka kan ni rekommendera?
Tunna fingervantar + ofodragde galonvantar kör vi med. Fingervantarna köpte vi på rusta 3 för 10 och galonvantar finns på kapp-ahl och pop om man vill ha ofodrade.
Hade Didriksons fodrade regnvantar förra året till båda mina barn och var jättenöjd! Har precis beställt nya till dem då jag vill ha ett par på dagis och ett par hemma. 99:- tycker jag är överkomligt.
Beställde från www.barngrottan.se
Vi använder tunna ull tumvantar under ofodrade galonvantar från pop. Tar av galonvantarna om det inte är så blött ute, ullvantarna värmer även om de blir lite blöta :)
Vi har fodrade galonvantar (typ ica maxis är faktiskt BRA
kostade väl 39kr tror jag), ofodrade galonisa ifrån H&M och sen vanliga tunna TUMvantar även de ifrån H&M.
Finervantar är inte så poppis att ha på dagis til en 2åring om inte barnen själv kan ta på sig vanten. Min tjej sliter av sig alla vantar så vi kör med tumvantar ett tag till.
Jag kör på tunna ullvantar från Po.p (fingervantar på min 4 -åring) och sen Po.p överdragsvantar som är lätt fodrade i samma material som deras skalkläder. Funkar super. Är det tort så blir det bara fingervantarna eller tummvantarna